Chevrolet nubira 1.8 cdx info søges
Fra : Ham selv \(7990\)

Dato : 31-05-05 16:06

Er det en bil der er værd at tænke på?
Fordele / Ulemper ?

Nogen der har erfaring med denne bil?

2005 model.

Fra : KASO

Dato : 31-05-05 20:20

"Ham selv (7990)" <pol@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:N3%me.296$uz3.71@news.get2net.dk...
> Er det en bil der er værd at tænke på?
> Fordele / Ulemper ?
>
> Nogen der har erfaring med denne bil?
>
> 2005 model.

http://www.bilmagasinet.dk/biltest/default.asp?id=624

Generelt er der en tendens til at sikkerheden i koreanske biler er ringe -
og ligeså med rustbeskyttelsen.

Fra : KRE

Dato : 31-05-05 21:23

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> http://www.bilmagasinet.dk/biltest/default.asp?id=624
>

> Generelt er der en tendens til at sikkerheden i koreanske biler er ringe -

Vi har samme bil, og er godt tilfredse med den - ingen problemer eller
noget.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 31-05-05 22:29

> Er det en bil der er værd at tænke på?
> Fordele / Ulemper ?
>
> Nogen der har erfaring med denne bil?

Jeg har for en par måneder siden prøvekørt en, men i stationcar udgaven.
Bilen var sådan set okay, men et stort minus synes jeg var at
vindstøjen/rumlen var ulideligt højt ved motorvejs fart...

Mvh

Emil