Skruekurset er desværre aflyst
Fra : Kantana MC

Dato : 30-05-05 12:15

Vores instruktører m.fl. bliver "desværre" ramt af en polterabend om
lørdagen og vi ser os derfor nødsaget til at aflyse kurset. På vores
månedsmøde d. 1. juni vil vi se på, om vi kan finde en anden weekend. Der
vil dog nok gå noget tid, da vi er træf- og ræsramte et godt stykke tid
fremover.

Alle indbetalinger bliver naturligvis tilbageført snarest, og der vil blive
sendt mails direkte til de tilmeldte.

Vi er naturligvis ærgelige over at måtte aflyse og håber, at I ikke har
investeret alt for meget i stumper endnu :-/

mvh
Rangeren

Fra : Anja og Bo

Dato : 30-05-05 15:26

> vi ser os derfor nødsaget til at aflyse kurset.

øvøvøvøvøvøvøvøvøvøvøvøvøv

bo

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-05-05 18:01

Kantana MC wrote:

> [...]
> månedsmøde d. 1. juni vil vi se på, om vi kan finde en anden weekend. Der
> vil dog nok gå noget tid, da vi er træf- og ræsramte et godt stykke tid

Nedtur :(
Men I må da have en fed polterabend :)

Bliver tilmeldte holdt "i mente" (eller hvad det nu hedder) når en dato
er fundet?
I en gruppe med 2-300 indlæg i døgnet kan det være svært at være
opmærksom på dem alle jo. For mit vedkommende var det rent tilfælde jeg
stødte på jeres.

> [...]
>
> Vi er naturligvis ærgelige over at måtte aflyse og håber, at I ikke har
> investeret alt for meget i stumper endnu :-/

Nææh.. heldigvis ikke... bortset fra et nyt oliefilter ;)
Men jeg har da 2 ugers ferie til at finde ud af skruetrækker-tricket så :)

/Robert

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 30-05-05 18:41

"Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Nææh.. heldigvis ikke... bortset fra et nyt oliefilter ;)
> Men jeg har da 2 ugers ferie til at finde ud af skruetrækker-tricket så :)
>
> /Robert

Du er da hjertlig velkommen til at komme forbi en almindelig klubaften
(onsdag/fredag efter 1900) og så klare ærterne ved den lejlighed. Vi har
forskellige skuretrækkere, oliefiltertoppe og filtertænger.

Nu er det så bare lige at på onsdag har vi 1.hjælps kursus dernede så der
skal det ikke være - med mindre du vil forbindes som et led i øvelse ?

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900
www.kantanamc.dk

Fra : Denise

Dato : 30-05-05 20:03

Kantana MC wrote:
> [...]
>
> Vi er naturligvis ærgelige over at måtte aflyse og håber, at I ikke
> har investeret alt for meget i stumper endnu :-/

Øv, det var godt nok trist.
Du behøver ikke maile mig. Jeg har indbetalt for 3 personer, men det fremgår
vel.
Vil holde øje med ny dato.

--
Hilsen Denise