Sindssyge stoddere !!!
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-05-05 11:42

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=365024/

Sådan lød den stærkt foruroligende melding i går fra politiet i Odense efter
en nat, hvor ukendte gerningsmænd i fem tilfælde havde kastet cykler direkte
mod forbikørende biler fra en motorvejsbro.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Tommy S.

Dato : 30-05-05 12:13

On Mon, 30 May 2005 12:41:34 +0200, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

> [...]
>en nat, hvor ukendte gerningsmænd i fem tilfælde havde kastet cykler direkte
>mod forbikørende biler fra en motorvejsbro.

Nogen mennesker mangler godt nok totalt sans for konsekvenser af deres
handlinger... damn!
--
Tommy
http://www.hadereklamer.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-06-05 17:02

On Mon, 30 May 2005 13:13:13 +0200, Tommy S. <noway@no.nix> wrote:

>Nogen mennesker mangler godt nok totalt sans for konsekvenser af deres
>handlinger... damn!

Sådan nogle tåber burde sq enten selv smides ud fra en bro eller stilles
ud foran bil og så selv prøve at føle smerten på deres krop. Eller
better yet. Finde en gammel rust spand, og så sige til dem nu kører du
på denne her motovej og så skulle der stå folk og smide ting ned efter
ham så at han selv kunne mærke hvor farligt det ville være.

Men i vores så flinke og rare danmark ender de jo nok med at slippe med
cykeltyveri som en skriver herinde.
Flemming Jacobsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-05-05 13:02

> [...]

> direkte
> mod forbikørende biler fra en motorvejsbro.

Det ender jo nok med,at det eneste de kan anklages for er:
Cykeltyveri.

Det ville ikke være synd, at smide dem selv ud fra den bro
(når der vel at mærke,ikke var nogle biler)

Har desværre en formodning om, at de er under 15 og dermed 'straffri'

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : martin

Dato : 31-05-05 11:02

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> (når der vel at mærke,ikke var nogle biler)
>
> Har desværre en formodning om, at de er under 15 og dermed 'straffri'

det kan jo ikke bevises at de har stjålet cyklen, så det bliver nok en
"ulovlig omgang med hitte gods"..

jeg tror at [[ af hensyn til relgerne om racisme er denne line fjernet. ]]

Martin

Fra : Leonard

Dato : 30-05-05 14:23

> [...]

>en nat, hvor ukendte gerningsmænd i fem tilfælde havde kastet cykler direkte
>mod forbikørende biler fra en motorvejsbro.

I sidste uge var det træstammer.
Men der må snart være nogen der praler med deres ugerninger, så de kan
findes.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : anders majland

Dato : 30-05-05 17:51

> hvor ukendte gerningsmænd i fem tilfælde havde kastet cykler direkte
> mod forbikørende biler fra en motorvejsbro.

For nogle år siden var det nogle rødder der smed med sten fra en bro over
motorringvejen ved københavn. Selvom det var "små" sten står de s** hårdt.
Jeg var på motorcyklen og var heldig at holde balancen. Jeg parkerede asap i
nødsporet men havde ikke mulighed for at kommer over hegnet og efter dem.
Men politiet fik så en anmeldelse men fandt dem ikke

Siden da er jeg lettere paranoid når der står nogen på en motorvejsbro ...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-05-05 07:56

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:429b4565$1$18643$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Men politiet fik så en anmeldelse men fandt dem ikke
>
> Siden da er jeg lettere paranoid når der står nogen på en motorvejsbro ...

Det kan jeg godt forstå, det må have været meget ubehageligt.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-06-05 07:39

anders majland wrote:
> [...]
> Men politiet fik så en anmeldelse men fandt dem ikke
> Siden da er jeg lettere paranoid når der står nogen på en motorvejsbro ...

Det er du så ikke ene om at være.

For nogle af mine kolleger har de ikke nøjedes med at smide småsten, men
har "smidt" sig selv. Det bliver det absolut ikke sjovere af.

--
MVH Finn - der er starter i nyt, fast, job.
Og det er s** hårdt.