Newton meter NW til kg.
Fra : Ole Schrøder

Dato : 30-05-05 08:59

HJÆLP !!

-Jeg skal spænde mit topstykke som er angivet i NW....hvad er omregningen
til kg. som står på min momentnøgle.

Fra : Henrik B.

Dato : 30-05-05 09:02

"Ole Schrøder" <oles@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> HJÆLP !!
>
> -Jeg skal spænde mit topstykke som er angivet i NW....hvad er omregningen
> til kg. som står på min momentnøgle.

10 Nm = ca. 1 kg

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-05 09:07

"Ole Schrøder" <oles@e-box.dk> skrev i en meddelelse news:429ac759$0$63647

| -Jeg skal spænde mit topstykke som er angivet i NW....hvad er omregningen
| til kg. som står på min momentnøgle.

Hent denne, den er svaret på dine bønner og mange flere :):
http://www.esbconsult.com/esbcalc/esbunitconv.htm

Fra : Ole Schrøder

Dato : 30-05-05 22:52

Tak for svarene....også det sjove der indebar at jeg skulle spænde toppen
over 600kg.
Fedt lille konverteringsprogram der giver svar på alt.
/Ole

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-05-05 09:04

"Ole Schrøder" <oles@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> HJÆLP !!
>
> -Jeg skal spænde mit topstykke som er angivet i NW....hvad er omregningen
> til kg. som står på min momentnøgle.

100Nm = 9,82Kg

Det er ligesom tyngdeaccelerationen , du ved - den Isaac Newton opfandt så
man falder ned fra træerne hvis man glemmer at holde fast.

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia Aut. St Car

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-05 12:14

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

| 100Nm = 9,82Kg

Det er omvendt, Nm = ca. 1/10 Kg.

Fra : Henrik B.

Dato : 30-05-05 12:41

> Det er omvendt, Nm = ca. 1/10 Kg.

Øøøøhhh.....prøv igen....

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-05 12:42

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

| Det er omvendt, Nm = ca. 1/10 Kg.

Glem det, det er jo ca det du skrev :)). Jeg tænkt på noget andet.