Overnatning i Barcelona + Frankrig
Fra : Peter

Dato : 29-05-05 21:12

Jeg skal til Barcelona her til sommer. Jeg søger derfor efter gode mc
overnatningssteder (ikke camping) i Barcelona og i Frankrig langs ruten fra
sydvest Tyskland til Barcelona.

Så hvis du kender nogle gode overnatningssteder er jeg meget interesseret i
at høre nærmere.

--
Peter
FJR1300A

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-05-05 22:06

Peter wrote:
> [...]
> sydvest Tyskland til Barcelona.
>
> Så hvis du kender nogle gode overnatningssteder er jeg meget interesseret i

Hej Peter

måske dette her sted, det er da på vejen

http://www.motorcycletoursfrance.co.uk/

De kører selv MC (SV'er sæ'føli)
--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Peter

Dato : 30-05-05 18:29

""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote in message

> måske dette her sted, det er da på vejen
>
> http://www.motorcycletoursfrance.co.uk/
>
> De kører selv MC (SV'er sæ'føli)

Tak for linket. Det ser godt ud. Nu mangler jeg blot noget i Barcelona og
nordligere i Frankrig.

I øvrigt tak for sidst (Vejle/Fredericia).

--
Peter
FJR1300A

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 31-05-05 08:13

"Peter" <fiktiv@invalid> writes:

> ""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote in message

> Tak for linket. Det ser godt ud. Nu mangler jeg blot noget i Barcelona og
> nordligere i Frankrig.

Hvad med Toerstop i Holland? http://www.toerstop.nl/

(men nu ved jeg selvfølgelig ikke om du gider tage Frankrig i et hug)

--
Mikkel | Compared to system administration,
motortosse.dk | being cursed forever is a step up.

Fra : Peter

Dato : 31-05-05 10:04

"Mikkel Christensen" <mikkel.christensen@gmail.com> wrote in message

> Hvad med Toerstop i Holland? http://www.toerstop.nl/
>
> (men nu ved jeg selvfølgelig ikke om du gider tage Frankrig i et hug)

Vi skal besøge noget familie i Rüdesheim. Vi kører derfor til Rûdesheim i et
hug og planlægger at køre ind i Frankrig ved den sydligste del af grænsen
mellem Tyskland og Frankrig. Vi vil derefter tage den med ro ned igennem
Frankrig og køre mindst muligt på motorvej. Jeg forventer to overnatninger i
Frankrig. Det er bliver derfor ikke aktuelt med Holland, men tak for linket.
Det kan være jeg for brug for det en anden gang.

--
Peter
FJR1300A

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 31-05-05 10:17

> [...]

> motorvej. Jeg forventer to overnatninger i Frankrig. Det er bliver
> derfor ikke aktuelt med Holland, men tak for linket. Det kan være jeg

Ah, OK. Hvis det blot er for at finde en teltplads et sted i nord/midt-
Frankrig kan du evt. kigge på http://www.dcu.dk - der er 128 pladser at
vælge imellem

Alternativt at spørge Onkel Google på "motocamping+france" - så er der også
lidt at vælge i mellem.

Fra : Peter

Dato : 31-05-05 11:25

> [...]
> vælge imellem
>
> Alternativt at spørge Onkel Google på "motocamping+france" - så er der

Det er ikke camping jeg er ude efter. Det fremgår også af mit oprindelige
indlæg. Det er derimod noget i stil med Villa Löwenherz eller blot et godt
billigt hotel hvor motorcyklister er velkomne. Helst også med mulighed for
at parkere mc'en.

--
Peter
FJR1300A