Hvordan splitter man sin nye XW-rings kæde~
Fra : Sean Koch Nyekjær

Dato : 28-05-05 17:09

Jeg har købt en kæde, der stod den passede på min GN250, men den er på
120 led og jeg skal kun bruge 100 led.
Hvordan deler man den uden at ødelægge den? evt. illustration.!

Mvh. Sean

Fra : MKS - 74

Dato : 28-05-05 17:41

On Sat, 28 May 2005 18:08:40 +0200, Sean Koch Nyekjær
<skn.sean@gmail.com> wrote:

>Jeg har købt en kæde, der stod den passede på min GN250, men den er på
>120 led og jeg skal kun bruge 100 led.
>Hvordan deler man den uden at ødelægge den? evt. illustration.!

Jow det kunne man da godt lave en længere søforklaring og Jørgen
Klevin ud af, men jeg er doven idag, så jeg foreslår at du tager
skidtet ned til den nærmeste forhandler og beder dem korte den af
(kæden altså), de har det rigtige værktøj og det tager vel ca. 2-5
minutter for dem at gøre det - plejer at koster en 20'er til
kaffekassen eller noget i den stil. Ellers er det noget med
kædesplitterværktøj eller vinkelsliber.

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Martin Leong

Dato : 28-05-05 17:42

"Sean Koch Nyekjær" <skn.sean@gmail.com> wrote in message
> Jeg har købt en kæde, der stod den passede på min GN250, men den er på 120
> led og jeg skal kun bruge 100 led.
> Hvordan deler man den uden at ødelægge den? evt. illustration.!

Tror nok det er noget med en vinkelsliber og genmontering med nitteled.Hvis
du ikke er helt sikker på hvordan det gøres, skal du måske få en der er mere
kvalificeret, til at gøre det.

Mvh
Martin Leong
TT350