K: Pænt forsæde! [3460 Birkerød]
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-05-05 15:59

Hej!

Jeg leder efter et pænt bilforsæde, som skal bruges til en hjemmebygget
spillemaskine...

Har du et pænt sæde til salg i storkøbenhavn eller omegn må du meget gerne maile
mig et billede og en pris!

Det må meget gerne ligne et Sparco-sæde, men det er ikke et krav

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-05-05 16:33

Kim Voss Schrader - usenet1@mumbojumbo.dk
42988718$0$79453$14726298@news.sunsite.dk
skrev følgende:
> [...]
> gerne maile mig et billede og en pris!
>
> Det må meget gerne ligne et Sparco-sæde, men det er ikke et krav

Har du overvejet et af Thansens "sports"sæder? Der var et brugt til salg for
ikke så længe siden. De er faktisk ok at sidde, men vist ikke godkendt til
gadebrug?

--
Martin Petersen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-05-05 17:23

Hej!

Martin Petersen wrote:
> Har du overvejet et af Thansens "sports"sæder? Der var et brugt til salg for
> ikke så længe siden. De er faktisk ok at sidde, men vist ikke godkendt til
> gadebrug?

Hmm, det ser da fint ud det her:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=481962496&n=1410841443&pn=1222869687

Hvis nogen af jer vil sælge sådan et brugt så sig til!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-05-05 17:26

Hej!

CRAP, valgte den forkerte gruppe :,-(

Skal aldrig ske igen....

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Brian

Dato : 28-05-05 17:34

Kim Voss Schrader wrote:

> CRAP, valgte den forkerte gruppe :,-(
>
> Skal aldrig ske igen....

Nu bliver du nok degraderet fra over-netbetjent til netbetjent-assistent

/Brian

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-05-05 17:39

Hej!

Brian wrote:
> Nu bliver du nok degraderet fra over-netbetjent til netbetjent-assistent

Nej, det udligner sig selv, da jeg retter min egen fejl

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Henrik B.

Dato : 28-05-05 17:50

> Nej, det udligner sig selv, da jeg retter min egen fejl

You wish....