Maling af hjelm
Fra : Janner

Dato : 28-05-05 08:50

Hey,

Diskutionen har været oppe at vende 117 gange om man må eller ej, min hjelm
er en Arai XR7 et eller andet model Doohan ... og iflg. FAQ på Arai.com må
man gerne male dem.

Men hvordan i praksis ? Kan resultatetet blive nogen lunde blot med en spray
dåse (skal være mat sort)

Hvad korn skal jeg gribe i slibe den med først ? Og skal den grundes osv.

Måske nogen der kender til en maler der kunne klare det billigt ?

Hygge

Jan

RSV1000 Tuono
www.gugmc.dk

Fra : StoneCold©

Dato : 28-05-05 12:14

"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> wrote in message
> [...]
>
> Hvad korn skal jeg gribe i slibe den med først ? Og skal den grundes osv.
>
> Måske nogen der kender til en maler der kunne klare det billigt ?

Mener der er en fra gruppen som har fået Custom malet sin hjelm for nyligt,
måske han kan henvise til en maler ( mindes at det var Oliver B. ).
Hvordan går det med din Tuono og olie forbrug ??

Steen
No bike at the moment
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137
http://www.streetfighters.danmark.nu = Danske Street Fighters

Fra : Janner

Dato : 28-05-05 15:22

> [...]
> B. ).
> Hvordan går det med din Tuono og olie forbrug ??

Ja custom males skal den ikke blot mat sort *S*

Tuonoen fik nyt top stykke og ser nu ud til køre ... Har kun været defekt 9
måneder hø hø

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59

/JAn

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 28-05-05 17:46

--
> Ja custom males skal den ikke blot mat sort *S*
----
Jebber jeg har adgang til airbrush, men forstod på den første streng at den
bare skulle være mat sort?
-Ellers lad mig høre.. Så skal jeg give den videre..

Der er lidt billeder af mit project i linket herunder..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600