Hvordan finder jeg min nye brugte bil ?
Fra : K. Larsen

Dato : 27-05-05 22:22

Havde i dag fornøjelsen af at fise fra Odense til Århus ( SMC Biler, Viby )
for at kikke på en fantastisk veludstyret Seat Toledo. Desværre viste det
sig, at det som var opremset på deres egen side ikke holdte helt stik, da
flere af de lækkere ting ikke var i bilen.

Så til trods for at jeg telefonisk havde sikret mig at bilen var der og at
den var bestykket som beskrevet, så røvrendte SMC Biler mig.

Så nu skal jeg igen på jagt efter en Seat Toledo 1,6 105hk, med en km antal
omkring 90000 eller mindre , Elruder, sædevarme, aircon, tågelygter og
alt muligt andet.

Findes der en "bilhunter" som kan finde sådan en bil til mig. Jeg er
naturligvis bekendt med bilbasen og bilzonen, men findes der en internetside
/ firma, som kan finde en bil imod betaling, som matcher min ønsker ?

Kim

Fra : Mogens

Dato : 27-05-05 22:25

On Fri, 27 May 2005 23:21:51 +0200, "K. Larsen"
<webpoint@[invalid]gmx.net> wrote:

> [...]
>SÃ¥ til trods for at jeg telefonisk havde sikret mig at bilen var der og at
>den var bestykket som beskrevet, så røvrendte SMC Biler mig.

Typisk

Der findes nogle stykker i www.autoatlas.dk
Endvidere kan du via www.seat.dk finde brugte Seat Toledo.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-05-05 22:51

"K. Larsen" <webpoint@[invalid]gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> viste det sig, at det som var opremset på deres egen side ikke holdte helt
> stik, da flere af de lækkere ting ikke var i bilen.

Du er ikke den første som de har taget ved næsen, de har et blakket ry :(.

Fra : Christian

Dato : 28-05-05 08:43

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> Du er ikke den første som de har taget ved næsen, de har et blakket ry :(.
faktisk går det blakkede ry tilbage til omkring 1940-45 .....jeg har da
hørt ældre sige at SMC var et Nazi firma...

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-05 05:40

Har du prøvet Avis udlejning, de sælger også for mange leasing selskaber.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-05-05 07:43

"K. Larsen" skriver:

> Så nu skal jeg igen på jagt efter en Seat Toledo 1,6 105hk, med en km antal
> omkring 90000 eller mindre , Elruder, sædevarme, aircon, tågelygter og
> alt muligt andet.

SMC eller ej (jeg har gode erfaringer med SMC Risskovs
brugtbilsafdeling).

Har du kørt i en Toledo med den 1,6'er ?

Den har bare ingen moment, man skal skifte gear hele tiden og så skal
den have omderjninger før der sker nogt.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe