Hyosung GT 650 R
Fra : Anders

Dato : 27-05-05 18:18

Hej Ng.

Jeg er lige faldet over tanken at måske, kun måske, at anskaffe mig sådan en
laban.

Nogen der har nogle erfaringer med sådan en?
Jeg har snakket med en enkelt som kører på en, og han fortalte der havde
været lidt problemer med gearkassen som de har fået løst.
Oveni hatten er der tre års garanti.

Nogen der kender service priser i forhold til andre mere gængse mærker?

Og sidst, hvordan er sådan en laban at afsætte igen?

God weekend.

Vh Anders.

XT600E (2000)

Fra : Lykkeberg

Dato : 27-05-05 18:21

> God weekend.
>
> Vh Anders.
>
> XT600E (2000)

Se motorcykelgalleri.dk hvor der er en tråd om emnet !

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-05-05 20:37

"Anders" <maria_og_anders@FJERNtdcspace.dk> writes:

> Jeg er lige faldet over tanken at måske, kun måske, at anskaffe mig
> sådan en laban.

Det er jo egentligt bare en Suzuki SV650 wannabe, der koster
nogenlunde det samme men er lidt ringere. Ihverfald har der været en
del kritikpunkter i de anmeldelser jeg har læst.

Jeg ville gå efter en SV'er, hvis det var mig. Bortset fra at jeg
endnu hellere ville have en Fazer
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Jesper

Dato : 27-05-05 21:56

Jes Vestervang wrote:

> Det er jo egentligt bare en Suzuki SV650 wannabe,

Som igen bare er en Honda Hawk650 wannabe...

>der koster
> nogenlunde det samme men er lidt ringere. Ihverfald har der været en
> del kritikpunkter i de anmeldelser jeg har læst.

Den er billigere end den tilsvarende SV'er. Der er 16K at spare....

De første modeller af Hyosung blev kritiseret for affjedring og bremser,
og det er noget der ifølge importøren er kommet styr på her i 2005.
Afskrivningen er noget større, og den vil nok også være sværre at komme af
med end en SV'er. Men jeg er nu også selv vild med Hyosungen

/
Jesper

Fra : Anders

Dato : 28-05-05 06:23

Tak for tilbagemeldingerne.

Jeg har arrangeret med forhandleren at jeg skal ud og prøvekøre en ppå
mandag, og så tager vi den derfra.

Mit største problem ved det er om det overhovedet er til at komme af med om
nogle år.

God weekend og godt Karneval til jer fra ålborg området.

Vh anders

Fra : Jacob Larsen

Dato : 28-05-05 08:07

"Anders" <maria_og_anders@FJERNtdcspace.dk> wrote in
message news:42980027$0$63602$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> God weekend og godt Karneval til jer fra ålborg området.

Takker

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 30-05-05 13:12

"Mit største problem ved det er om det overhovedet er til at komme af med om
nogle år"

Alt kan sælges, bare prisen er rigtig....

Jeg vil gætte på at afskrivningen vil være noget større end på SV. Og så er
der lige reservedelene, er de til at få? Er de dyre? Kan du også få dem om 5
år?
Altsammen ting som kan gøre den til et dyrt bekendtskab. Jeg ved intet om
dem, udover det jeg læst. Men jeg vil gætte på at SV er billigere
"totaløkonomisk". Men det er et gæt.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : p.jarnbak

Dato : 28-05-05 09:30

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> wrote in message

> [...]
> del kritikpunkter i de anmeldelser jeg har læst.
>
> Jeg ville gå efter en SV'er, hvis det var mig. Bortset fra at jeg

R modelen ser faktisk ret fed ud.Faktisk er det mere en ducati wannabe
når man ser på kåben og suzuki leveres jo ikke med helkåbe så det er
da værd at prøve sådan en.
Hej Palle.

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 28-05-05 15:08

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> R modelen ser faktisk ret fed ud.Faktisk er det mere en ducati wannabe
> når man ser på kåben og suzuki leveres jo ikke med helkåbe så det er
> da værd at prøve sådan en.

Nej, den leveres ikke med fuldkåbe, men du kan købe en original bundkåbe så
du ender op med en fuldkåbe.

Til SV1000
http://www.suzuki-mc.dk/Tilbehor/sv1000util.pdf

Til SV650
http://www.suzuki-mc.dk/Tilbehor/sv650util.pdf

Begge koster 3995,-

--
/J
Suzuki SV 1000 K4

Fra : Jacob

Dato : 30-05-05 16:41

> [...]
> Jeg har snakket med en enkelt som kører på en, og han fortalte der havde
> været lidt problemer med gearkassen som de har fået løst.

Jeg har også kigget lidt på dem, og overvejer at anskaffe mig en istedet for
en SV650, som for mit vedkommende har en pris lige på smertegrænsen..

I tests her i landet bliver de sablet, men prøv at søge lidt på google - de
får faktisk ret gode anmeldelser i udlandet.
http://www.motoring.co.za/index.php?fSectionId=896&fArticleId=2155694

http://bikepoint.ninemsn.com.au/portal/alias__bikepointau/tabID__5760/ArticleID__119224/DesktopDefault.aspx

http://www.ironbutt.org/forum/forum_posts.asp?TID=152&get=last

Mvh Jacob