Meget OT ! (kædebrev-fniiiis )
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-05 16:03

Hej NG.

Jeg "våger" lige pelsen og smider dette kædebrev, som jeg selv lige har
modtaget af en kammi

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Husk! Det at bryde et kædebrev kan få uoverskuelige konsekvenser.

Dette kædebrev blev startet af potente mænd - for at gøre ens sexliv endnu
mere fantastisk.
I modsætning til normale kædebreve, ja så koster dette dig intet
overhovedet.

Du kan kun vinde !!!!

Send ganske enkelt en kopi af denne mail til dine syv bedste venner,
som er ligeså potente og virile som du selv.

Derefter bedøver og indpakker du din kone/veninde eller samleverske
i en stor papkasse (husk lufthuller) og sender kassen pr. post til den
modtager, der står først på adresselisten.

Snart står dit navn øverst på listen og du vil modtage 823.543 kvinder via
posten.
I henhold til den statistiske normalfordelingsteori vil der deriblandt være
minimum:

0,5 Miss Danmark
2,5 modeller
463 vilde nymfomaner
3.234 attraktive hustru-emner
20.198 multiorgasmistinder
40.396 biseksuelle kvinder.

Det giver summasummarum 64.294 kvinder, der ganske enkelt er hedere, mere
åbentsindede
og lækrere end den gamle sure mokke, du netop har afsendt.
Og det bedste er endda, at den gamle mokke med garanti ikke vil være blandt
dem, du modtager.

BRYD UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER KÆDEN.

En mand, som kun skrev til 5 i stedet for de angivne 7 venner fik fornylig
med posten
den gamle mokke retur stadig iført den ankellange heluldne morgenkåbe, hun
bar ved afsendelsen -
endvidere stadig udstyret med langvarige hovedpineanfald og et anstrengt
ansigtsudtryk.

Samme dag flyttede den internationale top-model, som han siden kærestens
afsendelse havde boet sammen med,
ud af huset for at flytte sammen med hans bedste skolekammerat (som han ikke
havde skrevet til!)

Mens jeg har videresendt denne mail, så har den mand, der står seks pladser
over mig på listen,
allerede modtaget 837 kvinder og ligger nu på hospitalet med svære
overanstrengelses symptomer.

Uden for hans hospitalstue venter allerede de næste 452 papkasser.

DU MÅ HAVE TILTRO TIL DENNE MAIL !!

Dette er en enestående mulighed for med et slag at bringe orden i dit
sexliv.

Ingen dyre middagsinvitationer, ingen timelange samtaler med hende for at få
hende overtalt til sex.
Ingen forpligtelser og ingen sur svigermor og ej heller nogen dødsstød og
ufine ord som for eksempel bryllup
eller forlovelse, som jo kun gør os pinligt berørt med angstsveden
springende frem.

Tøv derfor ikke,
men send allerede i dag dette kædebrev til dine 7 bedste venner.

PS. Har du ikke har nogen kone, kan du sende din støvsuger i stedet, det må
gå ud på et :
Når den ikke suger mere, skifter man sækken ud.

Fra : Christina R.

Dato : 27-05-05 17:59

"Dennis Hellan Pedersen" wrote:
> Hej NG.
>
> Jeg "våger" lige pelsen og smider dette kædebrev, som jeg selv lige har
> modtaget af en kammi

*SNIP et kædebrev*

Hmmm.... sidder og overvejer om jeg skal fare i flint på mine medsøstres og
mine vegne, eller om jeg bare skal trække lidt på smilebåndet....
Tror sq jeg vælger det sidste *LOL*

--
Christina R.
(Suzuki GS500E)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-05-05 18:05

"Christina R." <rudkjoebingNOSPAM@wanadoo.dk> writes:

> Hmmm.... sidder og overvejer om jeg skal fare i flint på mine medsøstres og
> mine vegne, eller om jeg bare skal trække lidt på smilebåndet....
> Tror sq jeg vælger det sidste *LOL*

Prøv du ved lejlighed at spørge en af pigerne fra PMC hvad der kom af
svar da en af dem valgte at gøre opmærksom på kvindernes kampdag på
vores mailingliste. Jeg morede mig i hvert fald kongeligt, men jeg er
jo også mand

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*