Storebælttakster bliver sat ned
Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 26-05-05 17:16

overskriften siger vel næsten det hele men det lader til at vi på mc får
nedsat prisen med ca 20% - dejligt

Læs mere her

http://www.trm.dk/sw637.asp?doc_guid={00C9DD83-D0A3-49FF-BA2F-8C9B71A01374}

Jens B. Rasmussen
RF900

Fra : anders majland

Dato : 26-05-05 18:09

> overskriften siger vel næsten det hele men det lader til at vi på mc får
> nedsat prisen med ca 20% - dejligt

Jeg er mere spændt på hvad det kommer til at koste på molslinien ... Sidste
år lagde jeg ~20kkr i deres lommer så hvis de også sænker 20% kan det da
mærkes .... Men de sænker den nok i kroner det samme som på storebælt ...

/A

Fra : BJ

Dato : 26-05-05 18:46

meddelelse news:429602bb$0$79452$14726298@news.sunsite.dk...

KLIP

> [...]
> Sidste år lagde jeg ~20kkr i deres lommer så hvis de også sænker 20% kan
> det da mærkes .... Men de sænker den nok i kroner det samme som på

Det er virkelig noget, der kan mærkes for alle dem som tager turen 1 til 4
gange årligt..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik Larsson

Dato : 28-05-05 14:55

> overskriften siger vel næsten det hele men det lader til at vi på mc får
> nedsat prisen med ca 20% - dejligt

Se også her:
http://www.storebaelt.dk/kollage/priserprodukter/laverepris

En tur over storebælt kommer ned på 105kr

Mvh Henrik

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 30-05-05 09:29

On Sat, 28 May 2005 15:55:08 +0200, "Henrik Larsson"
<usenet@1.spambox.dk> wrote:

>Se også her:
>http://www.storebaelt.dk/kollage/priserprodukter/laverepris
>
>En tur over storebælt kommer ned på 105kr

Men hvorfor pokker skal vi stadig betale så forholdvis meget mere end
bilerne (der slipper med 200 kr., trods dobbelt så mange hjul og ca.
5-6 gange større vægt)??? Og hvorfor skal vi stå og fedte med
vekslepenge, sammen med handsker, regntøj og iskolde fingre, mens
bilisterne bare kan hive en enkelt seddel frem?

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Dr.Enduro

Dato : 30-05-05 15:04

Uffe R. B. Andersen wrote:

"Klynk"

Der må ligge en konspiration bag, det kan ikke være anderledes. Nogen
prøver helt åbenlyst at overtage verdensherredømmet ved at få vores
fingre til at fryse. Måske for at udnytte vibrationsenergien til at
bedrive en kæmpe hjernevaskdefilibrator?

The Pinky, the Pinky and the Brain Brain Brain Brain...

--

Hilsen Jan