LUPO ejer i mulige problemer..
Fra : Jan Pedersen

Dato : 26-05-05 10:30

Man skal passe på hvor man stiller sine små'biler..

http://upload.the-man.dk/lupo.htm

Jan

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 26-05-05 14:31

"Jan Pedersen" <andet@cuk.dk> skrev i en meddelelse
> Man skal passe på hvor man stiller sine små'biler..
>

> http://upload.the-man.dk/lupo.htm
>
> Jan

Enhver stolt (hvis de findes) Lupoejer vil jo nok påstå, Lupo'en har haft
hård mave og skidt en gravko

/Ole

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Devast8or

Dato : 26-05-05 18:25

/Ole (6000) wrote:

> Enhver stolt (hvis de findes) Lupoejer vil jo nok påstå, Lupo'en har
> haft hård mave og skidt en gravko
>
> /Ole

Ja, den må da også syg med den farve den har :)

Devast8or

Fra : Morgan Jones

Dato : 26-05-05 19:24

> Ja, den må da også syg med den farve den har :)

Farven er nu ikke gal...

Morgan

http://www.kldconcept.com/murcielago/Green_Three_Quarter%5B1%5D.jpg

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-05 21:06

> Farven er nu ikke gal...
>
> Morgan
>
> http://www.kldconcept.com/murcielago/Green_Three_Quarter%5B1%5D.jpg

Volkswagen har jo også erhvervet sig den lille bolchebutik der hedder
Lamborghini, det er vel ikke nødvendigt at køre med mere end et farvekort :)

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Jan Vennike

Dato : 26-05-05 19:22

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Enhver stolt (hvis de findes) Lupoejer vil jo nok påstå, Lupo'en har haft
> hård mave og skidt en gravko
>
> /Ole

Jo, vi findes da.

--
Jan (Lupo 1.4 TDi - nu med ekstra boks )

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-05 16:40

> Man skal passe på hvor man stiller sine små'biler..

Endnu et bevis på at afspærringer ikke bliver taget seriøst. Der ryger
jævnligt en bil eller et par knallerter igennem dernede, selvom der har
været lukket i et par uger nu.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 26-05-05 16:54

"Rysz (8900)" <rysz(snabel)rysz(dot)net> skrev i en meddelelse

> Endnu et bevis på at afspærringer ikke bliver taget seriøst. Der ryger
> jævnligt en bil eller et par knallerter igennem dernede, selvom der har
> [...]

Det kunne vel også være en ansat fra Novejfa, som havde parkeret der i
arbejdstiden.

Carsten Pedersen

Fra : Cacba

Dato : 26-05-05 17:08

> Endnu et bevis på at afspærringer ikke bliver taget seriøst. Der ryger
> jævnligt en bil eller et par knallerter igennem dernede, selvom der har
> været lukket i et par uger nu.

Afspæringer er blot udfordringer i trafikken...

/Cacba

Fra : Nobody

Dato : 27-05-05 02:18

Den Thu, 26 May 2005 18:08:11 +0200. skrev Cacba:

> Afspæringer er blot udfordringer i trafikken...

Biler er blot kugler i et flipper spil.

Fra : Futte

Dato : 27-05-05 20:24

> Biler er blot kugler i et flipper spil.

Du vil da vel ikke kalde en Lupo for en bil? det er en
selvkørende rygsæk!!

Futte.

Fra : Jan Vennike

Dato : 28-05-05 05:13

"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du vil da vel ikke kalde en Lupo for en bil? det er en
> selvkørende rygsæk!!
>
> Futte.

Jeg er også indimellem kommet ind på arbejdet og så har de andre spurgt om
jeg har fået rygsæk - men så har jeg bare glemt at tage selen af

En anden gang havde jeg været på tur med min daværende chef i hans store
Audi A6 2.6 stationcar - lækker bil. Da jeg så skulle afleveres ved min egen
bil, var den helt frosset til og så spurgte han med et smørret grin, om jeg
ville låne et par posefulde varm luft - så var den jo lun med det samme

Fra : Tim

Dato : 27-05-05 10:19

"Jan Pedersen" <andet@cuk.dk> wrote in message
> Man skal passe på hvor man stiller sine små'biler..
>

> http://upload.the-man.dk/lupo.htm

Det er bare almindelig oprydning af affald.

Farve og form tyder på, at den nok ender samme sted som de dumper Cheminova
affald.

Tim

Fra : Bæ9

Dato : 27-05-05 22:28

Tim wrote:

> Det er bare almindelig oprydning af affald.
>
> Farve og form tyder på, at den nok ender samme sted som de dumper Cheminova
> affald.
>
> Tim

Det er sådan en postmand per-en med møntindkast så ungen holder kaje
mens mor er inde og glo på sko!!!

Postmand Per, onaner'
i sin bil, med sin kat Emil.
Og katten får en omgang,
mens bilen går i tomgang.
Postmand Per er en meget lystig mand!

Bæ9
Rigtige mænd bruger ikke kill-filter

Fra : Trekroner

Dato : 28-05-05 11:54

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Farve og form tyder på, at den nok ender samme sted som de dumper
Cheminova
> affald.

Høfde 42?

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : MuLLe

Dato : 30-05-05 07:50

"Jan Pedersen" wrote
> Man skal passe på hvor man stiller sine små'biler..
> http://upload.the-man.dk/lupo.htm

Lige under der hvor billedet er taget, der henter jeg min kæreste.
Hun arbejder i Føtex....

Mvh Morten

Fra : Martin Bak

Dato : 30-05-05 08:13

"MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jan Pedersen" wrote
>>
> Lige under der hvor billedet er taget, der henter jeg min kæreste.
> Hun arbejder i Føtex....

De har da efterhånden også _alt_ i supermarkederne :)

Martin

Fra : MuLLe

Dato : 30-05-05 09:17

"Martin Bak" wrote
> De har da efterhånden også _alt_ i supermarkederne :)

Nej du hun kan ikke købes, hun ville være alt for dyr.
Det er luksus vare, ikke Føtex vare.

MvH MuLLe

Fra : Peter Weis

Dato : 30-05-05 17:02

MuLLe wrote:

> Nej du hun kan ikke købes, hun ville være alt for dyr.

Mener du at hun ikke ville være prisen værd?

mvh
Peter