Honda VFR750 RC36 '94-95
Fra : Ronni Jensen

Dato : 26-05-05 07:39

Hey..

Jeg overvejer stærkt at skifte GSX'en ud med ovenstående VFR. Er der nogen
kyndige, der kan supplere med informationer om plusser og minuser, og i det
hele taget om det er et godt køb mv?

Al input modtages med kyshånd

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : lange

Dato : 26-05-05 08:37

Ja, det er et godt køb.

Er der noget specifikt du vil vide, eller vil du bare have oplysninger i
almindelighed, så klik ind på www.vfr.dk og spørg løs.

Der sidder altid nogen klar ved tasterne til at besvare spørgsmål angående
VFR modellerne.

Mvh
Lange
www.vfr.dk

Fra : Ronni Jensen

Dato : 26-05-05 09:28

> [...]
> i almindelighed, så klik ind på www.vfr.dk og spørg løs.
>
> Der sidder altid nogen klar ved tasterne til at besvare spørgsmål

Ja det har jeg prøvet, og har registreret mig derinde. Men den
aktiveringsside jeg fik tilsendt pr mail kom med en fejl, som jeg har smidt
videre til administrator@vfr.dk som der stod jeg skulle .. der har jeg så
intet hørt endnu :-/

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-05-05 08:44

Jeg kan ikke komme i tanke om noget negativt ved den model. Jeg kender en
del som har den og er glade for den. Den holder "evigt"

Har også selv kørt 5-600 km på en og jeg synes den kører godt. Den har en
god kåbe.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Bjarnep

Dato : 26-05-05 09:17

"Ronni Jensen" <jackass@fail_udendette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kyndige, der kan supplere med informationer om plusser og minuser, og i
http://www.vfr.dk kan du finde en virkelig god VFR Shopping guide, den
var grunden til at jeg selv turde binde an med at købe brugt VFR.
Minuser? Jeg har ikke kunnet finde nogen minusser ved VFR generelt og den
jeg købte specifikt (det skulle da lige være prisen