1Stk Nysynet BastardBike til mig :o)
Fra : Ukendt

Dato : 25-05-05 11:39

Hejsa Alle

Så er diverse væddemål der er ude i dk afgjort, den blev synet i første
forsøg.. )

Mvh
Morten

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 25-05-05 11:45

Juel wrote:

> Så er diverse væddemål der er ude i dk afgjort, den blev synet i
> første forsøg.. )
___________________________________

Satme flot... Jeg havde min tvivl, må jeg nok indrømme.
Tillykke med det!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-05-05 12:08

Juel wrote:
> Hejsa Alle
>
> Så er diverse væddemål der er ude i dk afgjort, den blev synet i første
> forsøg.. )

Tillykke! Og velkommen tilbage på 2 hjul skal man vel sige?

Fik du den til at rulle uden videre med de andre karburatorer?

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-05 12:13

> Tillykke! Og velkommen tilbage på 2 hjul skal man vel sige?

Tak tak.. hehe ja, næste projekt er gokart )

> Fik du den til at rulle uden videre med de andre karburatorer?

både og, den kan køre, men der er huller i spectret, men 2 er bestilt fra
ebay..

Skal jo ha noget at sætte mit KN filter på

Mvh
Morten

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-05-05 13:05

Juel wrote:

> Så er diverse væddemål der er ude i dk afgjort, den blev synet i første
> forsøg.. )

Wehey - tillykke! Glæder mig til at se den!

--
Tony
Kilofazer o>'o

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-05 13:40

> Wehey - tillykke! Glæder mig til at se den!

tak tak.. skal nok blive vist frem..

Mvh
Morten

Fra : Jesper

Dato : 25-05-05 13:37

Juel wrote:

> Hejsa Alle

> Så er diverse væddemål der er ude i dk afgjort, den blev synet i første
> forsøg.. )

Tillykke. Får man ikke det endelige resultat at se?

/
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-05 13:39

> Tillykke. Får man ikke det endelige resultat at se?

Tak, jo da bare rolig, først stafferinger og så brølepotte og bagenden, så
skal den nok komme til træf.. første træf bliver stevns i juni..

Mvh
Morten

Fra : Jesper

Dato : 25-05-05 16:58

Juel wrote:

> Tak, jo da bare rolig, først stafferinger og så brølepotte og bagenden, så
> skal den nok komme til træf.. første træf bliver stevns i juni..

Hvad med Skagen, kommer den med dertil?

/
Jesper

Fra : Moller

Dato : 28-05-05 08:40

Jesper wrote:

> Juel wrote:

>>> Tillykke. Får man ikke det endelige resultat at se?

> Hvad med Skagen, kommer den med dertil?

Juel lider af Bæltskræk af den værste slags ;)

VH
Lars Molni

Fra : MKS - 74

Dato : 25-05-05 14:45

On Wed, 25 May 2005 12:38:55 +0200, "Juel" <xSnAbElAstarchild.dk>
wrote:

>Så er diverse væddemål der er ude i dk afgjort, den blev synet i første
>forsøg.. )

Hey kewl, jeg havde godt nok hørt om ham den døvblinde synsperson, men
troede egentlig at det var en skrøne.

Tillykke med den lille ny bastard Morten!

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Ole Hansen

Dato : 25-05-05 14:58

Juel wrote:
> Hejsa Alle
>
> Så er diverse væddemål der er ude i dk afgjort, den blev synet i første
> forsøg.. )

Fantastisk! Tillykke med.. :)

--
Ole Hansen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 28-05-05 08:27

> Så er diverse væddemål der er ude i dk afgjort, den blev synet i
> første forsøg.. )

Sådan! Tillykke. Det havde jeg ikke troet gik. Hvor blev den synet? Jeg har
en bekendt der roder lidt med et XT 600 stel og en GSXR 750 motor. (Det
passer!) Måske skulle han vælge at syne samme sted?

--
Mojn
Jens Bager Jensen