Lån til MC som er købt i udlandet u/afgift~
Fra : Martin B

Dato : 25-05-05 09:38

Hey,

Jeg købte sidste år en MC i England, som jeg nu gerne vil ha'
indregistreret. Er der nogen finansieringsselskaber som tilbyder lån til
private, som selv har hentet MC'en i udlandet og derfor skal låne til
afgiften..?

Og her tænker jeg ikke på banken.

Nogen der har forsøgt sig med lignende?

Mvh

/Martin

Fra : Ninja Rider

Dato : 25-05-05 16:50

Hejsa

Pengeautomaten.dk, GE-capital.dk mf. Långer gerne op til 200-250.000,-
uden at brokke sig... Det koster lidt extra, men hvis det er
alternertivet...

Mvh Emil
p.s. kik efter Årlige omkostninger i %. (jeg mener det heder sådan)
--
Kawasaki ZXR750 Ninja
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Tommy Fer

Dato : 25-05-05 18:55

Martin B wrote:
> [...]
> indregistreret. Er der nogen finansieringsselskaber som tilbyder lån til
> private, som selv har hentet MC'en i udlandet og derfor skal låne til

Hej martin

Har stået i samme problem som dig, jeg endte med at få en forhandler til
at lave en "slutseddel" og så fik jeg lånet igennem mc-finans. dette
kræver dog kasko forsikring. Han ordnede betalingen af afgift osv så
aldrig pengene

mvh Tommy Fer

Fra : Martin B

Dato : 25-05-05 21:11

> [...]
> at lave en "slutseddel" og så fik jeg lånet igennem mc-finans. dette
> kræver dog kasko forsikring. Han ordnede betalingen af afgift osv så

OK, det lyder som en go' idé - det vil jeg prøve her én af dagene...

/Martin