Langfingret tyveknægt ved Road Race Festiv~
Fra : Mads Møller

Dato : 23-05-05 22:00

Hej,

Sikke en dejlig weekend med lækkert vejr og race på ringen. Så lidt
ærgerligt er det, at en langfingret bandit uden moral skulle slå et skår af
glæden. Søndag formiddag da jeg stod op og ville sige god morgen til
Yamaha´en manglede den gud hjælpe mig bagsædet..... I nattens løb har der
været en ussel sjæl forbi og stjålet mit bagsæde - hvad gir´ i mig - det er
sgu da for åndsvagt.....
Så hvis der er nogle af Jer der ligge inde med et bagsæde til en Yamaha R1
fra 2000 hører jeg gerne fra jer.... Og hvis dig der har nappet det også
læser med her, så tager jeg det gerne tilbage og vil i givet fald (næsten)
ikke bære nag....

Mvh Mads

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 24-05-05 09:00

Det er desværre ikke første gang til RR. For et par år siden blev en tyv
taget på fersk gerning i et telt :-/ Jeg tror ikke han er tyv mere...

Man burde hegne teltpladsen ind, så der kræves entre for at komme ind på
teltpladsen. Det er vel de færreste der vil betale et par 100 for at komme
ind og stjæle. Jeg ved godt man så kan hoppe over hegnet, men man vil da alt
andet lige vække lidt mere opmærksomhed....

Håber du får dit sæde igen...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 24-05-05 13:32

Tyve er nogle svin og skulle have bank med en bro.

Entreprisen er desværre ikke nok til at holde den slags idioter væk.
f.eks. roskilde festival, der er entreen pænt pebret, men det
forhindre dem ikke.

Men et hegn kunne måske tage de mindre "tåger" der bare skal ind og
pille.

Håber også du får dit sæde igen. Sikke noget lort.

Mvh.
Jesper
CB900F '03