Honda NTV650 - er mine ben for korte ?
Fra : Jane K.

Dato : 20-05-05 22:04

Hejsa

Jeg solgte min Honda CBR600 i 2004 og søgt efter en mere "fartsikker"
maskine
Jeg har forelsket mig i Honda NTV 650 Revere, MEN jeg ville meget gerne
"prøve sidde" modellen for at være sikker på at jorden kan nåes findes
der en NTV 650 ejer i nærheden af København der vil lade mig prøve sidde ?

MVH
Jane

Fra : Richard

Dato : 20-05-05 23:22

Jane K. wrote:

> Jeg har forelsket mig i Honda NTV 650 Revere, MEN jeg ville meget gerne
> "prøve sidde" modellen for at være sikker på at jorden kan nåes findes
> der en NTV 650 ejer i nærheden af København der vil lade mig prøve sidde ?

- ellers må der da stå en enkelt hos en forhandler et eller andet sted.
Har du checket salgsannoncerne?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Richard

Dato : 20-05-05 23:32

Richard wrote:

> - ellers må der da stå en enkelt hos en forhandler et eller andet sted.
> Har du checket salgsannoncerne?

Iøvrigt, NTV'ens søster NT650 Hawk GT / Bros 650 er lidt lavere - hvis
kædetræk er ok - de er lidt mere sjældne, men ikke umulige at opdrive
herhjemme.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Jesper

Dato : 21-05-05 12:30

> Iøvrigt, NTV'ens søster NT650 Hawk GT / Bros 650 er lidt lavere - hvis
> kædetræk er ok - de er lidt mere sjældne, men ikke umulige at opdrive
> herhjemme.

Søstre vil jeg nu ikke kalde dem. De har ikke andet end motoren til
fælles...
Men Hawk/Bros modellen ville også være mit valg, og hvis det ikke var pga.
den højere pris ville vi have købt sådan en til konen i stedet for en
VTZ250. Hawk/Bros'en har en ret lav sædehøjde så der er intet at frygte
der.

/
Jesper

Fra : Jens U

Dato : 21-05-05 20:01

Jane K. skrev...
> [...]
> "prøve sidde" modellen for at være sikker på at jorden kan nåes findes
> der en NTV 650 ejer i nærheden af København der vil lade mig prøve sidde ?

Hej Jane!

Hvis du nu er en langbenet sild, så er der ingen problem

Spøg til side, sædehøjden er opgivet til 810 mm (importøren)
efter lidt googlen har cbr'en en højde mellem 775-780 mm

Jeg har nu ingen problem selv med en højde på 169 cm.

Held og Lykke med jagten.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X