XRV 1000
Fra : Søren Dahl

Dato : 20-05-05 20:13

Hej NG og all road interesserede kører

Alle som har interesse for store all roaderer og desideret off
roaderer har sikkert været inde på http://www.desertstorm-bike.de/
Her kan man få opgraderet sin XL 1000 V varadero opgraderet til noget
af det største og fedeste jeg til dato har set, (nå ja, da lige
bortset fra den oprindelige NXR 750 dakar racer) - hvis jeg havde
pengene gjorde jeg dette omgående! Problemet med den oprindelige
Varadero er at den er for tung og så har den de der åndsvage støbte
fælge som kun hører hjemme på gademaskiner - ikke på store
eventyrmaskiner, i hvert fald ikke hvis man spørger mig ;)

MVH Søren