DFM Meet'n'Greet (Part 2)
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-05-05 00:38

Halløj igen,

Nu gør jeg noget ud af alvoren (se min tråd fra d. 16/5). Jeg har
koordineret med MC-Chaufførerne, som gerne stiller lokaler og
overnatningsmuligheder til rådighed (der er vist sovepladser til min.
10-15 stykker så vidt jeg husker).

Tilmelding foregår på <http://dfmc.dk/meetngreet.asp> hvor der i øvrigt
står mere information og hvor man kan se hvem der allerede er tilmeldt.

Læg venligst mærke til at jeg har valgt at lave tilmeldingen bindende
ved at man indbetaler 200,- på min konto. Disse penge går ubeskåret til
aftensmad (fre/lør) og morgenmad (lør/søn).

Om lørdagen kører vi (hvis vejret tillader det) en tur rundt på de små
sydfynske veje og kigger på den skønne natur og ser om vi kan finde den
legendariske iskiosk i Skårupøre, der skulle have Danmarks største og
bedste isvafler Hvis vi er rigtigt heldige får vi også et par ægte
skotske højlandskvæg at se

Så støv soveposen af, hæld benz på tanken og mød op og få sat ansigt på
nogle af folkene her fra gruppen. Vi mødes i Fredericia d. 17-19. juni
om aftenen og får os et par hyggelige dage væk fra
konen/manden/kæresten/børnene/arbejdet/den sure nabo og alle de
forpligtelser, der er forbundet hermed Der er kort til mødestederne
på ovenstående link.

Jeg håber folk har lyst til at dukke op - og støtte op om arrangementet.
Jeg vil poste et par gange mere indenfor den kommende måned for at holde
jer til ilden. Seneste dato for tilmelding er 13. juni.

Vel mødt!

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-05-05 06:15

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> Jeg vil poste et par gange mere indenfor den kommende måned for at holde
> jer til ilden. Seneste dato for tilmelding er 13. juni.

I'm there

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-05 09:14

"Tony Lorentzen" <spam@dfmc.dk> wrote in message

> [...]

> Så støv soveposen af, hæld benz på tanken og mød op og få sat ansigt på
> nogle af folkene her fra gruppen. Vi mødes i Fredericia d. 17-19. juni

Jeg tilmelder mig altså ikke :)
Men jeg skal nok være der :)

Michael

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-05-05 10:09

m.grewy wrote:

> Jeg tilmelder mig altså ikke :)
> Men jeg skal nok være der :)

Hehe - fair nok

--
Tony
LiterFazer o>'o

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-05-05 01:03

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> den legendariske iskiosk i Skårupøre, der skulle have Danmarks
> største og bedste isvafler Hvis vi er rigtigt heldige får vi også

Jeg har desværre ingen motorcykel, men vil da gerne mødes med jer når i slår
et smut forbi Skårupøre.. der er ikke så frygtelig langt på cykel... og så
er der en undskyldning for at benytte deres faste "dobbelt op" tilbud på
kugler til is.. man køber 2 og får 4 :)

Jeg nægter at tro, at I ikke kan finde kiosken.. men kan da godt komme med
en kort vejbeskrivelse hvis det er nødvendigt :P.. Et tip er for resten, at
i når i har spist is så fortsætter i ud af vejen, væk fra Svendborg.. På et
tidspunkt vil i støde på Damestenen som er Danmarks største sten på omkring
1000 tons.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-05-05 08:49

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> writes:

> [...]
> er der en undskyldning for at benytte deres faste "dobbelt op" tilbud på

Det er den der iskiosk der bare er sådan et ikke specielt kønt sort
træskur, og på den anden side af vejen ligger Svendborg sund, og man
kan se over til Thurø? Fin fin udsigt.

I så fald ved jeg godt hvor den ligger (min søster bor ikke så langt
derfra), og den er ikke specielt umulig at finde, men jeg har nok
desværre ikke tid til at tage en hel weekend ud af kalenderen en måned
før jeg skal aflevere mit eksamensprojekt, så jeg kommer ikke med.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Armand

Dato : 21-05-05 10:26

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> koordineret med MC-Chaufførerne, som gerne stiller lokaler og
> overnatningsmuligheder til rådighed (der er vist sovepladser til min.

- - - - - - og med mulighed for bad.
Samt plænen at campere på, ikke at forglemme!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-05-05 13:16

Armand wrote:

> - - - - - - og med mulighed for bad.
> Samt plænen at campere på, ikke at forglemme!

Det er fine forhold!

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Armand

Dato : 21-05-05 13:47

Tony Lorentzen wrote:

> Det er fine forhold!

Det var ikke for at sole mig, men mere for at lokke dem der måtte have
noget imod primitive forhold (á højest en håndvask på et lille
over-crowded toilet) og fælles-sovning!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-05-05 15:46

Armand wrote:

> Det var ikke for at sole mig, men mere for at lokke dem der måtte have
> noget imod primitive forhold (á højest en håndvask på et lille
> over-crowded toilet) og fælles-sovning!

Der er ingen skam i at være glad for så fine faciliteter. Men hvordan
går det i øvrigt med skruefaciliteterne? Sidst jeg var ovre hos jer, der
var I vist i gang med at lave et rum om...?

--
Tony

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-05 17:25

> [...]
> går det i øvrigt med skruefaciliteterne? Sidst jeg var ovre hos jer, der
> var I vist i gang med at lave et rum om...?

Det er skam klar til brug.
Så det hele er iorden nu

Michael

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-05-05 20:16

m.grewy wrote:

> Det er skam klar til brug.
> Så det hele er iorden nu

Fedt! Glæder mig til at se resultatet!

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-05-05 15:53

Tony Lorentzen <spam@dfmc.dk> writes:

> Der er ingen skam i at være glad for så fine faciliteter. Men hvordan
> går det i øvrigt med skruefaciliteterne? Sidst jeg var ovre hos jer, der
> var I vist i gang med at lave et rum om...?

Det var rigtig flot sidst jeg var forbi på vej til TPT sidste sommer.
Der var vel plads til to motorcykler i lokalet og så var det dejlig
lyst.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Thomas Makro

Dato : 27-05-05 23:41

On Fri, 20 May 2005 01:38:27 +0200, Tony Lorentzen <spam@dfmc.dk>
wrote:

>Så støv soveposen af, hæld benz på tanken og mød op og få sat ansigt på
>nogle af folkene her fra gruppen. Vi mødes i Fredericia d. 17-19. juni
Øv den weekend kan jeg ikke. Men god tur til jer andre.

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F