Hvad hedder firmaet? (carstyling) - hjælp.
Fra : Nielsen

Dato : 23-05-05 14:45

Hej NG

I går stod jeg på den lokale tank og ventede på det blev min tur at få
vasket bilen og kom i snak med en mand som havde fået en liste på hans
bag-kofanger, således den ikke ridsede lakken.

Nu kan jeg ikke huske hvad firmaet hed som lavede den Alu-liste og har brug
for jeres hjælp.

Firmaet skulle være i Århus området!
Og det første bogstav var vistnok et "K".

Mener at navnet var på 4 eller 5 bogstaver. (kain eller keian eller kaien)

Hvad mon navnet var?

Vh Nielsen

Fra : P.Christensen

Dato : 23-05-05 14:51

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og det første bogstav var vistnok et "K".
>
> Mener at navnet var på 4 eller 5 bogstaver. (kain eller keian eller kaien)

Kunne det være en af disse hér:
http://www.kommunalbogen.dk/branchesog.php?branche=3801&start=1

--
Hilsen Palle