s: suzuki gs500e
Fra : Thomas

Dato : 31-05-01 16:07

Gs500E '95 48000 km

Flot og velholdt med lila fuldkåbe og hvide fælge.
Gennemgået på værksted i maj, nyt for- og bagdæk.
Starter og kører naturligvis perfekt.
Kun kørt sommerkørsel og stået i opvarmet garage vintre.
mc garage medfølger. Står i Ballerup

Billeder kan evt mailes.

pris 33.000

spamoff_Alamyx@softhome.net

Fra : Thomas

Dato : 31-05-01 16:17

UPS.... sorry... forkerte gruppe

Fra : Armand

Dato : 01-06-01 13:56

Thomas <Felling@home.now> skrev i en
> UPS.... sorry... forkerte gruppe

Weird!!

Hvordan kan man benytte "reply" ikonet, og ende i forkerte gruppe??

Camoufleret test, snarere? :-/

--
Armand.

Fra : Thomas

Dato : 01-06-01 17:30

> Weird!!
>
> Hvordan kan man benytte "reply" ikonet, og ende i forkerte gruppe??
>
> Camoufleret test, snarere? :-/

Narj da
Jeg sendte en besked til denne her gruppe ang salg af mc, opdagede min fejl
og sendte et "replie" hvor jeg beklagede fejlen.. derefter skyndte jeg mig
at cancle min message...
Du kan vel også kun se svaret.. men ikke hvad jeg "svarer" på, ik?

Og hvorfor skulle jeg dog lave kamuflerede tests? Sådan som jeg er begyndt
at ævle løs her, skal jeg jo bare vente to minuter og så er jeg klar til at
lave en rigtig posting )

Fra : Armand

Dato : 02-06-01 00:53

> [...]
mig
> at cancle min message...
> Du kan vel også kun se svaret.. men ikke hvad jeg "svarer" på, ik?

100% korrekt begivenhedsrækkefølge(!), og så bliver man alligevel
bebrejdet alskens mystiske ting

Sorry! Du har ret og jeg manglede akkurat lige dén mulighed i min
vurdering over hvad der kunne være sket .-(

--
Armand.

Fra : Thomas

Dato : 02-06-01 08:07

> Sorry! Du har ret og jeg manglede akkurat lige dén mulighed i min
> vurdering over hvad der kunne være sket .-(

I forgive you, my son

Fra : Armand

Dato : 02-06-01 10:09

> I forgive you, my son