Hvor ligger rum sø?
Fra : Carsten

Dato : 22-05-05 19:22

Hej NG.

Ang. et vædemål.
A(Jeg) mener at rum sø er en betegnelse for en hvilket som helst sø, eller
hav, og B mener, at rum sø ligger i jylland.
Hvem skal have den kasse øl der er på højkant?

M.v.h.
Carsten

Check min hjemmeside: www.nyhedsoverblikket.dk Overskrifter fra forskellige
nyhedsmedier....
Og så lige en smart feature... Du kan tilmed designe din egen startside med
præcis de medier du er interesseret i

Fra : Carsten Holck

Dato : 22-05-05 19:48

Carsten said the following on 22-05-2005 20:21:
> [...]
> hav, og B mener, at rum sø ligger i jylland.
> Hvem skal have den kasse øl der er på højkant?

Hverken A eller B, rum sø ligger uden for Jylland - langt uden for...
(med det vidste du vist godt...)

/carsten

Fra : sln

Dato : 22-05-05 19:53

"Carsten" skrev d. 22-05-05 19:22 dette indlæg :
> [...]
forskellige
> nyhedsmedier....
> Og så lige en smart feature... Du kan tilmed designe din egen

Mvh sln

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan

Dato : 23-05-05 16:24

Sun, 22 May 2005 20:21:50 +0200, "Carsten" <try.to@guess.who>;
<4290cdc1$0$73214$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>; <dk.fritid.sejlads>:

>A(Jeg) mener at rum sø er en betegnelse for en hvilket som helst sø, eller
>hav, og B mener, at rum sø ligger i jylland.

A og B - plus C. Og så har man Esrom sø.

>Hvem skal have den kasse øl der er på højkant?

Jeg, selvfølgelig!

--
/jan
news postings should be followed up in news