Støddæmpere til Toyota Camry
Fra : Lauridsen

Dato : 22-05-05 19:30

Hej
Jeg har en Toyota Camry 1,8 fra 1985 som trænger til nye støddæmpere.
Jeg bor i Norge, men skal til Danmark i sommerferien og ville høre om nogen
kender til priser på støddæmpere både med og uden montering? Det kunne jo
være der var lidt penge at spare

Mvh.
Lars

Fra : kim ell

Dato : 23-05-05 05:16

http://www.thansen.dk/products.asp?c=475594397&n=360293530#xy

--
venligst kim ell
som kører

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Lauridsen

Dato : 23-05-05 07:24

> http://www.thansen.dk/products.asp?c=475594397&n=360293530#xy

Tak for linket.
Nogen der ved hvad det koster at få dem monteret?

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-05 13:12

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Tak for linket.
> Nogen der ved hvad det koster at få dem monteret?

nogle sodavand til sig selv

Ellers ryger der da ca. 3 timer er mit skøn, så 2.000 Kr er vel væk

--
Tom

Fra : Lauridsen

Dato : 23-05-05 21:51

> nogle sodavand til sig selv
Du kan da godt få for 500,- sodavand hvis du vil skifte dem :) Er på SU så
hvad der er sparet er tjent..

> Ellers ryger der da ca. 3 timer er mit skøn, så 2.000 Kr er vel væk
Takker..

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-05 22:11

> Du kan da godt få for 500,- sodavand hvis du vil skifte dem :) Er på SU så
> hvad der er sparet er tjent..

Ellers tak.
Det er lige så let som at skifte et hjul at skifte støddæmpere, MEN det
forudsætter at skidtet ikke er rustet fast......hvilket jeg næsten aldrig
har oplevet det ikke var.
På min mondeo kan jeg hive støddæmperen ud på ca. 10 min pr stk men det er
kun fordi de har været ude flere gange.

--
Tom

Fra : ERNST LØGSTRUP

Dato : 23-05-05 08:47

Prøv
www.logst.dk
Mvh ERLO

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 23-05-05 22:29

> [...]
> nogen kender til priser på støddæmpere både med og uden montering? Det
> kunne jo være der var lidt penge at spare

Efter lige at have set et indslag i DR TV spørger man sig selv, om du måske
skulle fortsætte til Polen, og få hele bilen shinet lidt op. Det var vidst
rimelige priser de havde dernede. Det kommer jo så selvfølgelig an på
omfanget af de reperationer der skal foretages, men en værkstedstime dernede
til 150 kr. -- det lokker vel bare lidt.

Jesper

Fra : Lauridsen

Dato : 23-05-05 22:38

> [...]
> omfanget af de reperationer der skal foretages, men en værkstedstime
> dernede til 150 kr. -- det lokker vel bare lidt.

Ja den skal til syn til oktober og der skal jo nok laves lidt så det var da
en mulighed.. Så kunne jeg cykle lidt MTB i Polen mens de laver min bil..
Faktisk er min MTB næsten dobbelt så dyr som min bil.. Hehe
Regner med at få en mekaniker i DK til at kigge lidt på den i løbet af
sommeren når pengene fra arbejdet begynder at strømme uhæmmet ind på min
konto

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-05 22:43

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@NOSPAMpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:42924ae4$0$79457$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> på omfanget af de reperationer der skal foretages, men en værkstedstime
> dernede til 150 kr. -- det lokker vel bare lidt.

hehe jeg så også undslaget i tv i aftes.
Jeg tænkte med det samme at det lyder jo fristende, men jeg er ret sikker på
at der også hurtigt vil dukke nogle tudefjæser op når de er blevet snydt.
Jeg siger ikke at alle snyder og bedrager, men at tro at folk generelt er
lige så reelle som i danmark...hmm.
Det er klart at manden i interviewet siger der ingen snyd er, han er jo også
selv polak og skal leve af det. Jeg har også selv fået lavet bil for mange
år siden, men blev selvfølgelig "tørret".
Hvis man tænker på at selv i danmark kan der ske tilfælde hvor man føler sig
snydt og aftaler ikke bliver holdt, så skal man ikke regne med at det bliver
bedre i polen.
Har selv vøret utallige gange og måneder i polen og har også famile der.

Men jeg må medgive at fristende er det jo med de lave priser, ved større
reparationer.
Kunne da være sjovt om FDM ville lave en uvildig test af denne mulighed

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 24-05-05 00:36

Tom wrote:
> Kunne da være sjovt om FDM ville lave en uvildig test af denne
> mulighed

Ja, lad FDM smide 5 campingvogne til service på vilkårlige værksteder
der nede, så konkurrerer vi om hvilken der er flest smuglercigaretter i
når de kommer tilbage til DK

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!