12V stik til bilen
Fra : phk

Dato : 22-05-05 06:49

Jeg har købt en køleboks hos Hnyborg til brug til sommerferien, hvor jeg
også gerne vil have min Garmin sat til. Jeg har et dobbeltstik til montering
i 12V stikket så jeg kan tilslutte 3 stik på en gang, - men det er faneme
noget lort og spild af penge. Det falder ud ret ofte, fordi stikket ikke er
100% tilpasset stikket i bilen. Når jeg kører med min Garmin alene har jeg
ingen problemer - stikket på denne passer som Hans i Grete.

Nogen der har købt en triple (eller double) cigartænderstik som ikke har
problemer med "udfald" ??

Hvor? :)
--
Per, Esbjerg

Fra : Lars Knudsen

Dato : 22-05-05 08:31

Hej,

On Sun, 22 May 2005 07:48:40 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>ingen problemer - stikket på denne passer som Hans i Grete.
>
>Nogen der har købt en triple (eller double) cigartænderstik som ikke har

Ja HVOR er netop et meget godt spørgsmål - men tror faktisk den jeg
har er købt i Harald Nyborg. Der er en ledning fra stikket der går i
cigaretstikket på cirka 4 meter som så ender i en lille boks med to
stik i. Den har ikke problemer med udfald....

** Lars

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-05-05 10:07

phk wrote:
> [...]
> ofte, fordi stikket ikke er 100% tilpasset stikket i bilen. Når jeg
> kører med min Garmin alene har jeg ingen problemer - stikket på denne

Hvis du skal have køletasken stående i bagagerummet, så kan du bare gøre
lige som mig.
Jeg har bare købt et ekstra cigar-stik og sat det i bagagerummet, tilsluttet
så der kun er strøm på det når motoren er startet på bilen.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer