Binær film
Fra : phk

Dato : 18-05-05 14:21

Tillad mig at henlede opmærksomheden på følgende klip:

dk.binaer.motor, tråden der hedder dk.motor

Kun for mænd :)
--
Per, Esbjerg

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 18-05-05 19:55

> Tillad mig at henlede opmærksomheden på følgende klip:
>
> dk.binaer.motor, tråden der hedder dk.motor
>
> Kun for mænd :)

Og kun for dem der kan se de binære grupper !!

Jesper

Fra : Leonard

Dato : 18-05-05 20:05

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@NOSPAMpost.cybercity.dk> wrote:

>Og kun for dem der kan se de binære grupper !!

Det kan rigtige mænd ;-/

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 21:01

> Og kun for dem der kan se de binære grupper !!

**LOL** jeg kan afslører at der optræder en kvindelig streaker i filmen

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : phk

Dato : 18-05-05 22:32

> Nu med ny Golf TDI.

Jeg håber der snart kommer en Golf VI så vi andre ikke skal belemres med det
der mere :)

--
Per, Esbjerg