Så blev den sgu solgt..... :-(
Fra : Esben_Odense

Dato : 18-05-05 09:25

Hej alle.

Så fik jeg solgt min Transalp sidste uge...
Man jeg savner den...
Kender I ikke det.
Når man sælger sin motorcykel er det helt vedmodigt.

Heldigvis har en da en gammel XL350 jeg må se om jeg kan få ud og køre
hurtigst muligt.

Nå ville bare lige beklage mine sorger

Hilsen Esben, Odense

Fra : MKS - 74

Dato : 18-05-05 09:42

On Wed, 18 May 2005 08:25:02 +0000 (UTC), ebo@oncable.dk
(Esben_Odense) wrote:

>Hej alle.

Davs du!

>Så fik jeg solgt min Transalp sidste uge...

"Te-løkke" med det.

>Man jeg savner den...
>Kender I ikke det.

Jow og så alligevel ikke, den første cykel jeg havde, en VF500, den
savnede jeg _helt_ enormt_ da den blev solgt, men den var alliwl ikke
helt sig selv mere (den fik en CH-donor bygget over). Siden da er det
godt nok blevet mindre og mindre for hver solgt cykel og den sidste
cykel (som underligt nok er den jeg samlet set har haft længst) jeg
solgte, en GS450, den savner jeg søreme ikke selvom den tjente mig
godt og nærmest var en indtægt at køre på , så var og blev det
noget skrammel...

>Når man sælger sin motorcykel er det helt vedmodigt.

Har man haft den længe og tillige med en masse oplevelse på nakken af
den så bliver det naturligvis en smule vemodigt ja, men husk en cykel
solgt er nye muligheder, jeg har haft 5 indtil videre i år...

>Heldigvis har en da en gammel XL350 jeg må se om jeg kan få ud og køre
>hurtigst muligt.

Der kan du se...

>Nå ville bare lige beklage mine sorger

Don't cry in your drink - ind i kampen .

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 18-05-05 09:53

"Kender I ikke det"

Jo, sådan havde jeg det da jeg solgte min XT600 for 2 år siden. Den savner
jeg stadig. Men jeg har jo ikke råd til alle de MC'er jeg gerne vil have...
Så det blev en prioritering. Men nu skal jeg have solgt min FJ'er (uden afg)
og måske min Crosser, så kan jeg købe en ældre (læs: gammel) XT'er igen.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-05-05 11:23

Esben_Odense wrote:
> Hej alle.
>
> Så fik jeg solgt min Transalp sidste uge...
> Man jeg savner den...
> Kender I ikke det.
> Når man sælger sin motorcykel er det helt vedmodigt.

Da min GSX1100F forlod parkeringspladsen for 7 år siden græd jeg snot
indvendigt - fordi jeg vidste at den stod på bleskift og
kreditforeningslån de næste mange år.

Til gengæld er det ganske fedt når man starter igen

--
vh
Torben

Fra : Richard

Dato : 18-05-05 15:50

Torben Scheel wrote:

> Da min GSX1100F forlod parkeringspladsen for 7 år siden græd jeg snot
> indvendigt - fordi jeg vidste at den stod på bleskift og
> kreditforeningslån de næste mange år.

Og uanset cykel, næsten, i det mindste havde jeg samme fornemmelse i
efteråret '74, efter jeg havde solgt min Suz T500 til Fisker

- og den MZ 250 ES/2, jeg trillede på til daglig transport et par år
derefter, var ligesom ikke det samme...

> Til gengæld er det ganske fedt når man starter igen

....netop, men det var da beundringsværdig hurtigt, du klarede at skifte
tilbage. Hjælper sikkert, når viv'en kører med

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Torben Scheel

Dato : 19-05-05 07:31

Richard wrote:

> Og uanset cykel, næsten, i det mindste havde jeg samme fornemmelse i
> efteråret '74, efter jeg havde solgt min Suz T500 til Fisker

Jeg bliver mindet om hvor slem fornemmelsen er hele foråret når
eksMCisterne kigger langt efter os med store våde hundeøjne

> - og den MZ 250 ES/2, jeg trillede på til daglig transport et par år
> derefter, var ligesom ikke det samme...

...men dog langt bedre end ingenting..

> ...netop, men det var da beundringsværdig hurtigt, du klarede at skifte
> tilbage. Hjælper sikkert, når viv'en kører med

Intet kunne modstå slipstrømmen da jeg tog omdrejninger Spøg til
side - jeg er sgu' glad for at det ikke kun var mig der savnede det. Det
gør det lidt lettere at forsvare tids- og pengeforbruget.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 10:28

> Så fik jeg solgt min Transalp sidste uge...
> Man jeg savner den...
> Kender I ikke det.
> Når man sælger sin motorcykel er det helt vedmodigt.

Jeg savner stadigt min DR350SET noget så ufatteligt.. det var en fed
gadecykel..

øv..

Mvh
Morten