Manden der byggede sin egen Mercedes i Pol~
Fra : Thomas

Dato : 17-05-05 14:07

Hej NG

Nogen der har et link til den billedeserie af ham der byggede en gammel
Mercedes 500 om til den nye mclaren som slet ikke var kommet på gaden på det
tidspunkt?

Mvh

Thomas

Fra : Per Sørensen

Dato : 17-05-05 21:13

Google er din ven:

http://www.autobild.de/aktuell/neuheiten/artikel.php?artikel_id=4302&artikel_seite=5&A_SESS=e17c7530b4f9ea9dde756ec8162f2978

Og ja, det er imponerende arbejde.

mvh Per Sørensen

Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 17-05-05 21:27

> [...]

> Nogen der har et link til den billedeserie af ham der byggede en gammel
> Mercedes 500 om til den nye mclaren som slet ikke var kommet på gaden på

Hejsa

Mon det ikke er den "gale" mand her du tænker på http://kortlink.dk/svq

Ret imponerende!! Hvem der dog lige havde... ahemmm...tiden til sådan et
garageprojekt, he he

--
Mvh.
- Peter R. Christiansen

Fra : Martin Bak

Dato : 18-05-05 00:32

"Peter R. Christiansen" <hegnet7cFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:428a537c$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
>
> Mon det ikke er den "gale" mand her du tænker på http://kortlink.dk/svq
>
> Ret imponerende!! Hvem der dog lige havde... ahemmm...tiden til sådan et

Dumt spørgsmål, måske... Men hver gang jeg ser sådan et projekt, så tænker
jeg... Hvordan gør man? Hvorfra har han delene, eller målene, hvis han selv
former pladerne? og lygter, beslag, hængsler og alle mulige andre stumper?
(og ja, jeg kan godt se, at hvis man ikke ved det, så skal man ikke igang
med sådan noget, det skal jeg heller ikke, men det slår mig hver gang.,.. )

Martin

Martin

Fra : Jesper Larsen

Dato : 17-05-05 21:42

Ja jeg syntes også at kunne huske at han er katolsk Præst - lad og få ham
som Pave - tak.

DoC