findes der ikke en hjemmeside med wabesto-~
Fra : Nygaard

Dato : 17-05-05 13:00

.... jeg leder efter en hjemmeside (producent eller importør), hvor jeg kan
se billeder og beskrivelser af forskellige former for wabesto
motor-/kabinevarmere.
Hvis jeg googler, kommer der ikke andet end bilannoncer...

Nogen der har et link?

Mvh
Nygaard

Fra : Erling & Lene Nansen

Dato : 17-05-05 13:15

"Nygaard" <nejtaktil@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> motor-/kabinevarmere.
> Hvis jeg googler, kommer der ikke andet end bilannoncer...

Hvis du søger på Google skal du sikkert søge på "WEBASTO" i stedet, ville
jeg tro.

Erling

Fra : Nygaard

Dato : 17-05-05 13:29

> Hvis du søger på Google skal du sikkert søge på "WEBASTO" i stedet, ville
> jeg tro.
>
> Erling

Der kan man jo bare se...
Mange tak...

/Nygaard

Fra : TG4600

Dato : 17-05-05 13:28

"Nygaard" <nejtaktil@spam.dk> wrote in message
> [...]
> motor-/kabinevarmere.
> Hvis jeg googler, kommer der ikke andet end bilannoncer...

Er det webasto, du mener?

http://www.webasto.com/home/de/homepage.html
http://www.webasto.dk/home/dk/homepage.html