Ventetid på T&S efter vurdering?
Fra : Kong

Dato : 16-05-05 15:48

Var til vurdering af min cykel for to uger siden, de kunne ikke sige noget
om hvornår jeg ville høre fra det. Hvor lang venter man normalt?

Fra : Richard

Dato : 16-05-05 16:04

Kong wrote:

> Var til vurdering af min cykel for to uger siden, de kunne ikke sige noget
> om hvornår jeg ville høre fra det. Hvor lang venter man normalt?

Er det ikke typisk omkring 4 uger?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-05-05 08:19

Richard wrote:

> Er det ikke typisk omkring 4 uger?

Det passede for de 2 jeg var igennem sidste år.

--
vh
Torben

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 17-05-05 08:46

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> Det passede for de 2 jeg var igennem sidste år.

Vurderingsmyndigheden sagde 3-4 uger til mig i marts måned, da jeg var
der med Retteren.

Brevet kom efter én uge - men så var det også ret oplagt at det var en
2003 model, ikke en 2004 model :)

Kai

Fra : Bo Christensen

Dato : 16-05-05 18:58

> Var til vurdering af min cykel for to uger siden, de kunne ikke sige noget
> om hvornår jeg ville høre fra det. Hvor lang venter man normalt?
Jeg fik "resultatet" via telefonen om aftenen den dag hvor
jeg havde været til vurdering, flinker mand...
Checken kom inden for et par uger.
/bo

Fra : Kong

Dato : 03-06-05 16:08

Hrm, stadig intet fra T&S. Og det underlige er at jeg er 99% sikker på
det er min cykel man kan finde på deres hjemmeside nu. Vurderingen
står der til at være foretaget den 21/4 , hvilket var den dag jeg
betalte afgiften, men det var først senere jeg var til vurdering.
Afgiften står til knap 30k, men jeg betalte jeg 37,5k! Betyder dette
mon jeg får de 7k tilbage? Håber faktisk på mere siden min kåbe og
vindskærm var smadret. Derudover en lille revne i forskærm og hul i
sædet.

Ringede til dem i dag, de kunne dog stadig intet sige.