Billigt hundegitter til Astra ?!?
Fra : LarsZK

Dato : 15-05-05 21:21

Hvor kan man finde et billigt hundegitter til Astra St.car årg. 1997? Opel
vil ha´ 1200kr + moms

Lars Zangenberg
Henvendelse:
lars@zangenberg.net

Fra : Mogens

Dato : 16-05-05 16:42

On Sun, 15 May 2005 22:20:55 +0200, "LarsZK" <lzk@tele2adsl.dk> wrote:

>Hvor kan man finde et billigt hundegitter til Astra St.car årg. 1997? Opel
>vil ha´ 1200kr + moms

På www.dba.dk er der et link til een, som skriver følgende:
Hundegitter til bil, højde 0.70-1.7 m, bredde 0.84-1.45, pris 50 kr

Fra : LarsZK

Dato : 16-05-05 20:29

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> På www.dba.dk er der et link til een, som skriver følgende:
> Hundegitter til bil, højde 0.70-1.7 m, bredde 0.84-1.45, pris 50 kr

Ok, men det skal bare være et originalt eller tilsvarende der passer med
beslagende/hullerne i Astra´en. Jeg har prøvet de der til at sætte på
ryglænet og de bliver stående i 2 sekunder indtil min bamse på 40 kilo
vælter det. Med andre ord, så skal det ikke være de der billige til
montering på sæddet. Det er min hund for stædig (og stærk) til Men
ellers tak for hjælpen!
Mvh
LarsZK

Fra : Anders Teglgaard Kjæ~

Dato : 17-05-05 20:27

"LarsZK" <lzk@tele2adsl.dk> wrote in message

> "Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

Opel

Hej Lars
Vi købte et brugt hos en opelforhandler - til 600 kr. Det fejler intet, så
du kan jo prøve at høre ved et par forskellige forhandlere.
Vh Anders