Må jeg det???
Fra : HHH

Dato : 15-05-05 08:54

Jeg har nogle ting til salg af interesse for sejlsportsinteresserede, må jeg
sætte det til salg her i forummet. Jeg kan se at det forekommer at man
udbyder ting til salg sammen med sin signatur.

XXX sælges. kr.: 0000
v.h.
3xh

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 15-05-05 18:22

"HHH" <news@sletdette3xh-consult.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sætte det til salg her i forummet. Jeg kan se at det forekommer at man
> udbyder ting til salg sammen med sin signatur.

Nu poster jeg fordi jeg synes den her diskussion er for åndssvag. Du ved
godt at det principielt er off topic at poste det spørgsmål da det drejer
sig nettiquette? Så hvorfor ikke bare poste de ting du vil sælge i stedet
for at starte en off topic disussion om du må eller ej..

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-05 19:31

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:4287852a$0$79462$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> sælge i stedet
> for at starte en off topic disussion om du må eller ej..

Hvis det eneste budskab, du har er: Jeg vil gerne sælge xxx,
så bør du bruge nyhedsgruppen: dk.marked.privat.baad.
Hvis du deltager i debatten i denne gruppe, kan du bruge en
signatur, hvis du vil det. Reglerne herfor finder du på
sitet www.usenet.dk
--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-05-05 07:40

> [...]

> sætte det til salg her i forummet. Jeg kan se at det forekommer at man
> udbyder ting til salg sammen med sin signatur.

Signaturen er ikke underlagt fundats og almindelig netikette, da reglerne
siger den er et fristed, og at indholdet er frit. Men der er specielle krav
til udformningen, og i særdeleshed *signaturadskilleren* skal være korrekt,
fordi den sikrer, at folk som ikke gider at se signaturer kan slå dem fra.
Det er ikke muligt, hvis adskilleren er defekt.Derfor er det ret vigtigt, at
signaturadskilleren er korrekt.

Du kan annoncere i news:dk.marked.privat.baad og du kan sætte dine ting til
salg i signaturen i indlæg, som vedrører grupperne. Egntlige opslag med en
signatur vil regnes for reglstridige, altså indlæg som kun har et formål,
nemligt at reklamere.

Sluttelig hører dit spørgsmål slet ikke hjemme i denne gruppe. Netikette og
regler diskuteres i news:dk.admin.netikette og andre spørgsmål i

Om brugen af signaturer kan du læse her:
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#signatur

Der sættes FUT til dk.admin.netikette, hvor debatten retteligt hører hjemme.
Svar på dette indlæg havner der.

Claus
--
Tyverialarm sælges! Kun kr 499,-
Indbygget telefon dialer. 3 styk trådløse rumfølere.