Escort 1,6 '92 lugter af benzin
Fra : TS

Dato : 13-05-05 13:05

Hejsa
Mig og kæresten købte, billigt, en Escort fra '92.
Nu efter et par uger er den begyndt at lugte af benzin. Jeg tror jeg har
lokaliseret det til en utæthed ude foran. Jeg har nemlig iagttaget at den
drypper lidt, henover natten.
lugten forsvinder efter at den har kørt st stykke tid - eller senere på
dagen.
inden jeg taget tilbage til ham jeg har købt den hos, en mekaniker, vil jeg
høre om der er nogen som ved hvad der kan være galt?

Derudover vil jeg høre om der er nogen som erfaringer med lignende bil, og
kan anbefale hvad type olie den har bedst af? - Og er der nogen der kender
til en autoophugger på Sjælland, hvor man f.eks. kunne finde en ny
hattehylde (der er to store højtalerhuller i den gamle)?

mvh TS