hvor er de billigste Dæk ??
Fra : jenny og søren

Dato : 12-05-05 21:52

Hej Ng

jeg står og skal bruge 4 nye dæk 195x55 / r15 (til bilen en vole 460 årgang
94 1.8 hvis det skulle bruges til noget)
hvor finder jeg dem biligst og det skal helt være noget michlin energy eller
lign (jeg har set pris på 3600 for M-E her i nordjylland)
men måske det kan gøres billigere evt. med et andet frabrikat

Er der iøvrigt nogen der ved hvordan "kingstar" dækene er ?? holdbarhed,
køreevne osv.

også er der jo Villadsen regummierede dæk med michlin karkasse og mønster,
hvordan er de ??

mvh

Søren Brix

Fra : Mogens

Dato : 12-05-05 22:16

Det er ikke så ringe endda ift. dette billige sted: www.daekonline.dk

>men måske det kan gøres billigere evt. med et andet frabrikat

Jow, jow - se linket

> [...]
>køreevne osv.
>også er der jo Villadsen regummierede dæk med michlin karkasse og mønster,

Man bør efter min bedste overbevisning ikke købe den slags skoddæk.
Jeg har forsøgt en gang for nogle år siden, og 2./3. klasse dæk dur
generelt ikke (Eurostone)

Fra : Tommy Fer

Dato : 21-05-05 19:29

jenny og søren wrote:
> [...]
> køreevne osv.
>
> også er der jo Villadsen regummierede dæk med michlin karkasse og mønster,

www.reifenversand.com

mvh Tommy Fer