Nypris ??
Fra : Fam. Lindschouw

Dato : 29-05-01 16:11

Jeg er ved at forsikre en gammel Honda 500 four fra 1976, og et af de mange
spørgsmål på "formularen" går på nypris. Er der nogen der nogen her i NG der
har haft den ære at erhverve sig ovennævnte fra ny, og som kan huske hvad de
har betalt ????

Ole

Fra : Allan Bojesen

Dato : 29-05-01 19:09

> [...]
i NG der
> har haft den ære at erhverve sig ovennævnte fra ny, og som kan huske

Jeg har har kigget i mc-revyen fra 77 og der står, den reviderede, CB
550 F til knap kr. 22.000,-. Så mon ikke 19 - 20.000 er et godt bud.

Allan Bojesen

Fra : Bertram Paaskesen

Dato : 29-05-01 19:18

Havde fra 73-76 en Honda CB450 som kostede dkr.14.300. Ønskede mig så
inderlig en CB500 Four, men lærepengene, kunne ikke forrente de ca. 23.000
som drømmedyret kostede.

Venlig hilsen
Bertram Paaskesen XV750

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-05-01 18:57

Mener at have hørt den kostede 22.000 kr i 1979. Hvis det kan hjælpe.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Evan Agerbo

Dato : 29-05-01 23:04

Nypris på en sådan maskine er ikke i MC-revyen fra 1976, men en Honda CB 550
Four, kostede kr. 21370
VH E. Agerbo

Fra : Flemming

Dato : 30-05-01 09:20

On Wed, 30 May 2001 00:03:53 +0200, "Evan Agerbo"
<Agerbo@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Nypris på en sådan maskine er ikke i MC-revyen fra 1976, men en Honda CB 550
>Four, kostede kr. 21370

Suuuuuuk..... det er jo ikke stort over, hvad den pæn og velholdt
koster i dag....

--
Flemming - XJ600S... nåja - OG CB550K '78

Fra : Fam. Lindschouw

Dato : 30-05-01 08:37

Mange tak for hjælpen, det ser ud til at først i 20'erne er et godt bud

Ole