Gode mc-forhandlere i Århus?
Fra : Jacob Larsen

Dato : 12-05-05 13:26

Hej.

Jeg skal til Århus i morgen. Er der nogle gode mc-forhandlere, der er værd
at kigge forbi i omegnen?
--
mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Brian Laursen

Dato : 12-05-05 13:28

Er det for at kikke eller købe. Mit xmissil er jo til salg!

Ellers er der Franz Kroon, Brdr. Sejr, Probike, Århus scootercenter. i århus
by. Om det er et besøg værd er vel en smagssag.

Virtually Yours

Brian laursen

Dobbelt X ( til salg )
Http://home1.stofanet.dk/cashman

http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : Jacob Larsen

Dato : 12-05-05 13:44

"Brian Laursen" <cbr1100xxblackbird_2004@hotmail.com> wrote
in message news:42834bc0$0$628$ba624c82@nntp02.dk.telia.net
> Er det for at kikke eller købe. Mit xmissil er jo til
> salg!

Overvejer at købe en anden mc, men cbr'en vil du nok ikke af med for de
60-65k, som jeg havde tænkt mig at bruge. Hvis du alligevel vil det, så sig
endelig til. Du kan få pengene med det samme.

Jeg kan simpelthen ikke få mig til at købe en dyrere mc, med den
kaskopræmie, der så ville følge med. Så hellere en billigere og spare
forsikringen, så der også bliver råd til andet.

> Ellers er der Franz Kroon, Brdr. Sejr, Probike, Århus
> scootercenter. i århus by. Om det er et besøg værd er vel
> en smagssag.

Ja, det ved jeg jo så ikke endnu, men det kunne jeg jo finde ud af.

Fra : Brian Laursen

Dato : 12-05-05 13:49

Jacob Larsen wrote:

> Overvejer at købe en anden mc, men cbr'en vil du nok ikke af med for
> de 60-65k, som jeg havde tænkt mig at bruge. Hvis du alligevel vil
> det, så sig endelig til. Du kan få pengene med det samme.

Hmm det rækker vel til en ny kåbe.

> Jeg kan simpelthen ikke få mig til at købe en dyrere mc, med den
> kaskopræmie, der så ville følge med. Så hellere en billigere og spare
> forsikringen, så der også bliver råd til andet.

Ja man skal have en god forsikring, for at have noget over 500 ccm..

> Ja, det ved jeg jo så ikke endnu, men det kunne jeg jo finde ud af.

franz har ikke noget brugt der er værd at kikke på. Jeg ville holde mig til
Probike, og Brdr-. Sejr. Hvis du kommer nordfra så smut omkring Frankies i
Randers...

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-05-05 13:58

> franz har ikke noget brugt der er værd at kikke på. Jeg ville holde mig til
> Probike, og Brdr-. Sejr. Hvis du kommer nordfra så smut omkring Frankies i
> Randers...

Så hellere Harrys i Randers, måske ikke så stor udvalg som Frankie men
tilgengæld er de flinke!

Stef

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 12-05-05 15:07

Og hvis det er nordvest fra, så er der Rydberg. Han har vist en GSX'er til
ca. 60k

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 12-05-05 13:57

> [...]
> Ellers er der Franz Kroon, Brdr. Sejr, Probike, Århus
> scootercenter. i århus by. Om det er et besøg værd er vel

Hmmm... Kiggede lige deres (samt feldballe-mc's) sider igennem og kunne ikke
finde en mc, jeg kunne tænke mig.

Er der nogen der kender flere forhandlere i området, jeg kunne kigge forbi?
Jeg kører turen fra Aalborg til Århus, så det må såmæn også godt ligge på
ruten. Det er jo ikke længere end jeg kunne turen en anden dag igen, men når
jeg alligevel skulle derned, kunne det jo gøre turen lidt bedre.

Fra : febbe

Dato : 12-05-05 16:13

Jeg kan anbefale Larsen motorcykler i Lystrup (Århus), kanon service og
vildt flinke.
http://www.larsenmotorcykler.dk/

Fra : Jacob Larsen

Dato : 12-05-05 17:54

"febbe" <febbe@kabelmail.dk> wrote in message
> Jeg kan anbefale Larsen motorcykler i Lystrup (Århus),
> kanon service og vildt flinke.
> http://www.larsenmotorcykler.dk/

Se der var sgu noget at vælge imellem, også et par stykker af dem jeg har
haft kig på. Der kunne jeg godt finde på at slå et smut omkring.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 12-05-05 17:55

"febbe" <febbe@kabelmail.dk> wrote in message
> Jeg kan anbefale Larsen motorcykler i Lystrup (Århus),
> kanon service og vildt flinke.
> http://www.larsenmotorcykler.dk/

Forrresten. Er han til at handle med om priserne eller er det noget man skal
holde sig fra? Vi snakker rent køb uden nogen mc i bytte.

Fra : Brian Laursen

Dato : 12-05-05 19:02

febbe wrote:
> Jeg kan anbefale Larsen motorcykler i Lystrup (Århus), kanon service
> og vildt flinke.

Og vildt dyr...... men okay alting kan pruttes i pris. Men som udgangs punkt
er han væsentlig dyr. ala MC Sport " www.mcsport.dk " i Sabro

Fra : Bruno lind

Dato : 12-05-05 19:52

Har handlet med mcsport i sabro 2 gange inden for de sidste 2 år og deres
priser var yderst rimelige og servicen var helt i top hver gang - også selv
om knastkæden sprang 7 mdr senere var der ingen slinger i valsen" alt blev
lavet på deres regning!

Fra : Peter

Dato : 12-05-05 20:55

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> wrote in message

> [...]
> ligge på ruten. Det er jo ikke længere end jeg kunne turen en anden dag
> igen, men når jeg alligevel skulle derned, kunne det jo gøre turen lidt

Når du alligevel passerer Randers vil jeg også foreslå Harrys Motorservice
på Grenåvej. Selvom jeg er fra Århus handler jeg alligevel i Randers.

--
Peter
FJR1300A