/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Prøver igen
Fra : Nicolai


Dato : 10-05-05 17:04

Hey Gruppe.

Jeg har flere gange prøvet, men uden held.

Jeg søger en specialpotte til min Honda Innova 125ccm.

Det skal bare være en brællerpotte og alt har interesse.

Jeg har flere gange fået sent nogle links, men jeg har endnu ikke fundet en
side der var
brugbar..!

Skulle der være nogle gode internetdetektiver derude, der kunne hjælpe.????

VH

Nicolai



 
 
Jacob Larsen (10-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 10-05-05 17:42

"Nicolai" <gg@roc.dk> wrote in message
news:JX4ge.4248$Fe7.52455@news000.worldonline.dk
> Hey Gruppe.
>
> Jeg har flere gange prøvet, men uden held.
>
> Jeg søger en specialpotte til min Honda Innova 125ccm.
>
> Det skal bare være en brællerpotte og alt har interesse.
>
> Jeg har flere gange fået sent nogle links, men jeg har
> endnu ikke fundet en side der var
> brugbar..!
>
> Skulle der være nogle gode internetdetektiver derude, der
> kunne hjælpe.????

Kan du ikke bare svejse en slipon på?

Jeg forstår dog ikke lige hvorfor du vil have sådan en potte på. Den kommer
jo bare til at larme uden nogen dybde eller effekt. Det bliver højst
sandsynligt bare en høj irriterende larm ligesom på tunede ØV'erter. Med
vario'en bliver den ekstremt anstrengende med en ret fast frekvens.

Har du hørt en råbepotte på en 125ccm før eller gætter du dig til lyden?
--
mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879



Hekto (10-05-2005)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 10-05-05 20:35

In article <4280e3a1$0$79454$14726298@news.sunsite.dk>, jacobl@[{[--
FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk says...
> Har du hørt en råbepotte på en 125ccm før eller gætter du dig til lyden?
>
..... noget á lá en plæneklipper med B&S motor!?
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
www.hekto.dk  www.dfmc.dk/hekto
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!

Anders (10-05-2005)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 10-05-05 18:06


"Nicolai" <gg@roc.dk> wrote in message
news:JX4ge.4248$Fe7.52455@news000.worldonline.dk...
> Hey Gruppe.
>
> Jeg har flere gange prøvet, men uden held.
>
> Jeg søger en specialpotte til min Honda Innova 125ccm.
>
> Det skal bare være en brællerpotte og alt har interesse.
>
> Jeg har flere gange fået sent nogle links, men jeg har endnu ikke fundet
> en
> side der var
> brugbar..!
>
> Skulle der være nogle gode internetdetektiver derude, der kunne
> hjælpe.????
>
> VH
>
> Nicolai
>
>

Hej Nicolai.

Har du prøvet PM tuning i England?

Der fandt jeg selv et komplet system til min Vespa et4 125 4 takt i rustfrit
stål!

Og den larmer ikke bare, den har fået en dybere federe lyd af det. selvom
det kun er en 125.
Så jeg kan sagtens følge din tankegang!

Vh Anders

ET4 + XT600E



Nicolai (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 11-05-05 13:05

tak Anders..

Ja, jeg har set en del af dem i grækenland og de lyder sgu fedt..

Og til jer andre, så er det ikke bare et bukket vandrør jeg søger, så den
lyder som en plæneklipper...

Der findes et ordsprog som lyder "Har du ikke noget godt at sige, så hold
k..."!!!

Nicolai


"Anders" <maria_og_anders@FJERNtdcspace.dk> wrote in message
news:4280e9dc$0$63653$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Nicolai" <gg@roc.dk> wrote in message
> news:JX4ge.4248$Fe7.52455@news000.worldonline.dk...
> > Hey Gruppe.
> >
> > Jeg har flere gange prøvet, men uden held.
> >
> > Jeg søger en specialpotte til min Honda Innova 125ccm.
> >
> > Det skal bare være en brællerpotte og alt har interesse.
> >
> > Jeg har flere gange fået sent nogle links, men jeg har endnu ikke fundet
> > en
> > side der var
> > brugbar..!
> >
> > Skulle der være nogle gode internetdetektiver derude, der kunne
> > hjælpe.????
> >
> > VH
> >
> > Nicolai
> >
> >
>
> Hej Nicolai.
>
> Har du prøvet PM tuning i England?
>
> Der fandt jeg selv et komplet system til min Vespa et4 125 4 takt i
rustfrit
> stål!
>
> Og den larmer ikke bare, den har fået en dybere federe lyd af det. selvom
> det kun er en 125.
> Så jeg kan sagtens følge din tankegang!
>
> Vh Anders
>
> ET4 + XT600E
>
>



Psycho Cowboy (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 11-05-05 13:20

Nicolai wrote:

> Ja, jeg har set en del af dem i grækenland og de lyder sgu fedt..
>
> Og til jer andre, så er det ikke bare et bukket vandrør jeg søger, så
> den lyder som en plæneklipper...
____________________________________________

De lyder nemlig ikke godt i Grækenland, de *LARMER* og lyder ligesom en
havefræser uden lydpotte. Det er måske grunden til, du ikke finder sådanne
udstødninger så nemt på vores breddegrader!?
Hvis de lyder ligesom næsten alle dem jeg mødte på Rhodos (og det er dæleme
godt nok mange!) så tror jeg ikke, du skal føle dig for sikker, hvis / når
du bliver stoppet en snupper Jensen en dag.

Held og lykke med det.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600
http://dfmc.dk/234



Mikkel Christensen (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 11-05-05 13:43

"Nicolai" <gg@roc.dk> writes:

> Der findes et ordsprog som lyder "Har du ikke noget godt at sige, så hold
> k..."!!!

Og et andet der lyder noget i retningen af 'tomme tønder buldrer mest'...

--
Mikkel | Compared to system administration,
motortosse.dk | being cursed forever is a step up.
| -Paul Tomko

Peter B. Juul (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 11-05-05 13:48

Mikkel Christensen <mikkel.christensen@gmail.com> writes:

> Og et andet der lyder noget i retningen af 'tomme tønder buldrer mest'...

Ja, og man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus.

--
Peter B. Juul, o.-.o "De fleste danskere i dag er vokset op med TV,
The RockBear. ((^)) og har derfor ikke længere tålmodighed til et
I speak only 0}._.{0 billedsprog produceret af og for Enterne."
for myself. O/ \O -Per Abrahamsen

Mikkel Christensen (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 11-05-05 14:34

p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> Mikkel Christensen <mikkel.christensen@gmail.com> writes:
>
> > Og et andet der lyder noget i retningen af 'tomme tønder buldrer mest'...
>
> Ja, og man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus.

Ej heller brænde børn med ild. Eller noget...

--
Mikkel | Compared to system administration,
motortosse.dk | being cursed forever is a step up.
| -Paul Tomko

Torben Scheel (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 11-05-05 15:01

Nicolai wrote:

> Der findes et ordsprog som lyder "Har du ikke noget godt at sige, så hold
> k..."!!!

Og et der lyder "Man bør ikke rette på andre i en nyhedsgruppe hvis man
ikke kan sin citeringsteknik" -> http://www.usenet.dk/netikette/

--
vh
Torben
http://www.dfmc.dk/?id=425

Jacob Larsen (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 11-05-05 15:07

"Nicolai" <gg@roc.dk> wrote in message
news:2ymge.4738$Fe7.53207@news000.worldonline.dk
> tak Anders..
>
> Ja, jeg har set en del af dem i grækenland og de lyder
> sgu fedt..
>
> Og til jer andre, så er det ikke bare et bukket vandrør
> jeg søger, så den lyder som en plæneklipper...
>
> Der findes et ordsprog som lyder "Har du ikke noget godt
> at sige, så hold k..."!!!

Der var nu kun et enkelt indlæg som kunne karakteriseres som sjov og det var
ikke engang et svar til dig, men faktisk til mig.

Jeg kom endda med et reelt svar om du ikke kunne svejse en slipon på. Det er
da det de findes for.
--
mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879



Nicolai (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 11-05-05 18:25

hehe, helt sikkert..

Jeg er sgu ligeglad med hvad folk nu engang syntes om den potte...

Jeg synes, at det kunne være grinern at smide sådan en på..
Om det er kikset eller ej..!? Tja, måske lige så kikset, som en
Yamaha Viagra med cromrør på...Den lyder som en cementblander med en 2-cyl
10HK Honda motor.
Hver sin smag..

Men istedet for at komme med alle jeres kommentarer, hvad så med at
hjælpe.!!!

Jeg ved at der findes Sebringpotter til de gamle Cup-modeller, men jeg kan
ikke finde noget til min egen.

Jeg er ikke interesseret i at hekse med min egen...Kun en komplet potte
ønkes..

Har fundet en i Japan, men han er ikke til at komme i kontakt med..Der køres
også race på dem i Thailand ved jeg,
hvor de kører deres helt egen serie..

VH

Nicolai



"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> wrote in message
news:428210f3$0$79465$14726298@news.sunsite.dk...
> "Nicolai" <gg@roc.dk> wrote in message
> news:2ymge.4738$Fe7.53207@news000.worldonline.dk
> > tak Anders..
> >
> > Ja, jeg har set en del af dem i grækenland og de lyder
> > sgu fedt..
> >
> > Og til jer andre, så er det ikke bare et bukket vandrør
> > jeg søger, så den lyder som en plæneklipper...
> >
> > Der findes et ordsprog som lyder "Har du ikke noget godt
> > at sige, så hold k..."!!!
>
> Der var nu kun et enkelt indlæg som kunne karakteriseres som sjov og det
var
> ikke engang et svar til dig, men faktisk til mig.
>
> Jeg kom endda med et reelt svar om du ikke kunne svejse en slipon på. Det
er
> da det de findes for.
> --
> mvh. Jacob Larsen
> http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879
>
>



Torben Scheel (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 11-05-05 18:43

Nicolai wrote:
> hehe, helt sikkert..

Helt sikkert hvad? Det er ikke til at gennemskue hvad du svarer på.

> Jeg synes, at det kunne være grinern at smide sådan en på..

Ja da. Pap og klemmer lyder da heller ikke så ringe?

> Om det er kikset eller ej..!? Tja, måske lige så kikset, som en
> Yamaha Viagra med cromrør på...Den lyder som en cementblander med en 2-cyl
> 10HK Honda motor.
> Hver sin smag..

Jeps - min smag er ikke til mere larm end der er lovligt. Det er en
rimelig tommelfingerregel for mig.

> Men istedet for at komme med alle jeres kommentarer, hvad så med at
> hjælpe.!!!

Måske. Chancerne er nok større hvis du begynder at lytte til
kommentarerne. Det er god skik at citere korrekt i nyhedsgrupper - læs
lige mit første indlæg igen - og følg linket.

--
vh
Torben

Nicolai (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 11-05-05 20:05

hold da kæft du er en n..!!

Nicolai

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
news:4282444b$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Nicolai wrote:
> > hehe, helt sikkert..
>
> Helt sikkert hvad? Det er ikke til at gennemskue hvad du svarer på.
>
> > Jeg synes, at det kunne være grinern at smide sådan en på..
>
> Ja da. Pap og klemmer lyder da heller ikke så ringe?
>
> > Om det er kikset eller ej..!? Tja, måske lige så kikset, som en
> > Yamaha Viagra med cromrør på...Den lyder som en cementblander med en
2-cyl
> > 10HK Honda motor.
> > Hver sin smag..
>
> Jeps - min smag er ikke til mere larm end der er lovligt. Det er en
> rimelig tommelfingerregel for mig.
>
> > Men istedet for at komme med alle jeres kommentarer, hvad så med at
> > hjælpe.!!!
>
> Måske. Chancerne er nok større hvis du begynder at lytte til
> kommentarerne. Det er god skik at citere korrekt i nyhedsgrupper - læs
> lige mit første indlæg igen - og følg linket.
>
> --
> vh
> Torben



Psycho Cowboy (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 11-05-05 20:21

Nicolai wrote:

> hold da kæft du er en n..!!
______________________________________

Vi vender tilbage til ordsproget med de tomme tønder!

Du kan da ikke forvente at spørge almindelige og ellers venlige og
hjælpsomme mennesker, om de vil hjælpe med at få din knallert til at larme,
og så vente at få seriøse svar tilbage?
I så fald skal du måske nok lige få sesam på bollerne og vente et år eller 2
med at skrive hér, til du forstår hvordan man for det første tiltaler andre,
og får det andet spørger, hvis man venter at få seriøse svar tilbage.

Hjælpsom som jeg er, har jeg i øvrigt fundet din udstødning:
http://makeashorterlink.com/?D4C662F0B

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600
http://dfmc.dk/234



Gert L. Jensen (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Gert L. Jensen


Dato : 11-05-05 21:38

HahahahahaHihihiÅhhnejaltså..
Fed udstødning du fandt dér
Montér to af dem, og så er man sgu kørende


Gert L. Jensen
Yamaha DT250 MX

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:42825ad3$0$10044$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> Nicolai wrote:
>
>> hold da kæft du er en n..!!
> ______________________________________
>
> Vi vender tilbage til ordsproget med de tomme tønder!
>
> Du kan da ikke forvente at spørge almindelige og ellers venlige og
> hjælpsomme mennesker, om de vil hjælpe med at få din knallert til at
> larme, og så vente at få seriøse svar tilbage?
> I så fald skal du måske nok lige få sesam på bollerne og vente et år eller
> 2 med at skrive hér, til du forstår hvordan man for det første tiltaler
> andre, og får det andet spørger, hvis man venter at få seriøse svar
> tilbage.
>
> Hjælpsom som jeg er, har jeg i øvrigt fundet din udstødning:
> http://makeashorterlink.com/?D4C662F0B
>
> --
> Psycho Cowboy
> Suzuki GSX-R 600
> http://dfmc.dk/234
>



Jacob Larsen (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 11-05-05 22:33

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@gmail.com> wrote in message
news:42825ad3$0$10044$ba624c82@nntp06.dk.telia.net
> Nicolai wrote:
>
> > hold da kæft du er en n..!!
> ______________________________________
>
> Vi vender tilbage til ordsproget med de tomme tønder!
>
> Du kan da ikke forvente at spørge almindelige og ellers
> venlige og hjælpsomme mennesker, om de vil hjælpe med at
> få din knallert til at larme, og så vente at få seriøse
> svar tilbage?

*GRILL*
--
mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879



Jesper (12-05-2005)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 12-05-05 21:05

Psycho Cowboy wrote:

> Nicolai wrote:

>> hold da kæft du er en n..!!
> ______________________________________

> Vi vender tilbage til ordsproget med de tomme tønder!

> Du kan da ikke forvente at spørge almindelige og ellers venlige og
> hjælpsomme mennesker, om de vil hjælpe med at få din knallert til at larme,
> og så vente at få seriøse svar tilbage?

Nu er det altså en MC han har....

> Hjælpsom som jeg er, har jeg i øvrigt fundet din udstødning:
> http://makeashorterlink.com/?D4C662F0B

*G* Selvfølgelig kander du som Suzuki-ejer allerede til den *G*

/
Jesper


Psycho Cowboy (12-05-2005)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 12-05-05 21:14

Jesper wrote:

> *G* Selvfølgelig kander du som Suzuki-ejer allerede til den *G*
____________________________________________

Kander?
Naa, det er en ræserpotte specielt lavet til motorbøller, og den tror jeg da
ikke man kan hælde fra?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600
http://dfmc.dk/234



Torben Scheel (12-05-2005)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 12-05-05 08:32

Nicolai wrote:
> hold da kæft du er en n..!!
>
Velkommen til ignorelisten.

--
uvh
Torben
http://www.dfmc.dk/?id=425

Pwh (12-05-2005)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 12-05-05 10:16

Nicolai wrote:
> hold da kæft du er en n..!!
>
> Nicolai

Nu tror jeg snart du skal finde et andet sted og skrive,
den tone der er ikke rigtig gangbar her i gruppen.

/Jens



Armand (11-05-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 11-05-05 23:13

Nicolai wrote:
>
>
> Der findes et ordsprog som lyder "Har du ikke noget godt at sige, så hold
> k..."!!!

- - - - Men når folk så efterlever dén regel, så pumper du bare løs med
"prøver igen"-indlæg :-|

--
Armand.

Nicolai (12-05-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 12-05-05 08:35

tja, "tak " for hjælpen.

Skønt at havne i en diskutionsklub og blandt diverse smagsdommere, som kun
har mening om maskiner over 500 ccm.

Til jeres oplysning, så er jeg ikke en knægt på 18 år, som har fået sin
første "mc"!
Jeg har før kørt alt fra gsxr400 til gsxr1100.

Det eneste jeg søgte, var som sagt en larmepotte til en Innova og ikke om
jeres mening om denne.
De fleste har larmepotter på deres mc. I har vel selv noget på. Masser kører
da med div. larmepotter og uden resten af kit´et.

Hver sin mening.

Jeg mener også en masse om div. motorcykler, men sviner da ikke folk til for
dette.
Det er skudt under lavmålet, at sidde sammen og nedgøre mig på den måde. Jeg
ved sgu da godt,
at en Innova er en knallert med stor plade og den er bare købt istedet for
en 45-knallert.

Jeg så da gerne at jeg kørte på en Gsxr1000, men sådan er budgettet bare
ikke pt.! '

Tænk lidt over det!

Nicolai

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
news:Ervge.4856$Fe7.54744@news000.worldonline.dk...
> Nicolai wrote:
> >
> >
> > Der findes et ordsprog som lyder "Har du ikke noget godt at sige, så
hold
> > k..."!!!
>
> - - - - Men når folk så efterlever dén regel, så pumper du bare løs med
> "prøver igen"-indlæg :-|
>
> --
> Armand.



Psycho Cowboy (12-05-2005)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 12-05-05 10:24

"Nicolai" skrev:

> Jeg mener også en masse om div. motorcykler, men sviner da ikke folk til
for
> dette.
> Det er skudt under lavmålet, at sidde sammen og nedgøre mig på den måde.
Jeg
> ved sgu da godt,
> at en Innova er en knallert med stor plade og den er bare købt istedet for
> en 45-knallert.
_________________________________________

For mit vedkommende sviner jeg ikke folk til, der kører på noget andet end
mig. Jeg synes bare det var en ærgelig måde at henvende sig til andre på,
som gerne ville hjælpe, om så du kunne lide svaret eller ej. De fleste af os
er jo ikke med i denne gruppe for at "nedgøre folk" men derimod blot for at
hjælpe hinanden og hygge os med en fælles interesse.

Jeg synes det er ærgeligt for mc-kulturen at der findes folk, som (selvom de
godt ved, det ikke giver mening) smækker store bizzare råberør på deres
køretøjer. Det går ud over os alle, og regeringen svarer igen ved at sænke
støjkravene endnu mere, som så går ud over dem, der alligevel overholdte
loven. Tænk lidt over dét.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600
http://dfmc.dk/?id=234



Nicolai (12-05-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 12-05-05 13:08


"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> wrote in message
news:4283200c$0$79458$14726298@news.sunsite.dk...
> "Nicolai" skrev:
>
> > Jeg mener også en masse om div. motorcykler, men sviner da ikke folk til
> for
> > dette.
> > Det er skudt under lavmålet, at sidde sammen og nedgøre mig på den måde.
> Jeg
> > ved sgu da godt,
> > at en Innova er en knallert med stor plade og den er bare købt istedet
for
> > en 45-knallert.
> _________________________________________
>
> For mit vedkommende sviner jeg ikke folk til, der kører på noget andet end
> mig. Jeg synes bare det var en ærgelig måde at henvende sig til andre på,
> som gerne ville hjælpe, om så du kunne lide svaret eller ej. De fleste af
os
> er jo ikke med i denne gruppe for at "nedgøre folk" men derimod blot for
at
> hjælpe hinanden og hygge os med en fælles interesse.
>
> Jeg synes det er ærgeligt for mc-kulturen at der findes folk, som (selvom
de
> godt ved, det ikke giver mening) smækker store bizzare råberør på deres
> køretøjer. Det går ud over os alle, og regeringen svarer igen ved at sænke
> støjkravene endnu mere, som så går ud over dem, der alligevel overholdte
> loven. Tænk lidt over dét.
>
> --
> Psycho Cowboy
> Suzuki GSX-R 600
> http://dfmc.dk/?id=234
>
>

Hmm, Hvilken ærgerlig måde hentyder du præcist til.??
Jeg kan kun konstatere, at der kom ca. 1 seriøst svar på min henvendelse og
en masse debat om jeg var tåbe eller idiot, mht om jeg ville have en sådan
potte på min bette mc.!

Ellers er det jo ikke et råberør jeg efterlyser, hvilket jeg flere gange har
prøvet at præcisere.
Jeg søger en potte, der siger lidt mere end ingenting. Skulle jeg nemlig
have et råberør/fri udblæsning, var der jo ingen problemer med
at bikse noget sammen selv.

Og hvad folk ellers kører med, er jeg ligeglad med. Det er dog sjældent, at
man ser/hører noget, som larmer helt vildt. Det skulle måske lige
være en trucker uden div. lydpotter og det larmer jo 30 gange så meget.!

At folk begynder at myrekneppe, hvad jeg svarer eller skriver kan jeg kun
grine lidt af. Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad folk mener om min mc.
Jeg søger blot noget hjælp.

Nicolai



Jacob Larsen (12-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 12-05-05 13:23

"Nicolai" <gg@roc.dk> wrote in message
news:AGHge.4932$Fe7.56046@news000.worldonline.dk
> Hmm, Hvilken ærgerlig måde hentyder du præcist til.??
> Jeg kan kun konstatere, at der kom ca. 1 seriøst svar på
> min henvendelse og en masse debat om jeg var tåbe eller
> idiot, mht om jeg ville have en sådan potte på min bette
> mc.!

Mit svar var sgu da også seriøst, selvom jeg tilføjede en kommentar om du
overhovedet vidste hvordan en mindre restriktiv potte kom til at lyde på en
125'er med vario.

> Ellers er det jo ikke et råberør jeg efterlyser, hvilket
> jeg flere gange har prøvet at præcisere.
> Jeg søger en potte, der siger lidt mere end ingenting.
> Skulle jeg nemlig have et råberør/fri udblæsning, var der
> jo ingen problemer med
> at bikse noget sammen selv.

Hvis det slet ikke er en potte, men derimod en komplet udstødning du vil
have, hvad så om du skrev det? Du kalder det selv både en potte og en
"brællerpotte", selvom du nu siger, at det slet ikke er det du mener.
Folk kan jo ikke læse dine tanker, når du skriver noget forkert.

Kort sagt: Ævl... Du har ikke præciseret en skid.

> Og hvad folk ellers kører med, er jeg ligeglad med. Det
> er dog sjældent, at man ser/hører noget, som larmer helt
> vildt. Det skulle måske lige
> være en trucker uden div. lydpotter og det larmer jo 30
> gange så meget.!
>
> At folk begynder at myrekneppe, hvad jeg svarer eller
> skriver kan jeg kun grine lidt af. Jeg er fuldstændig
> ligeglad med, hvad folk mener om min mc. Jeg søger blot
> noget hjælp.

Du kan jo bare lade være med at kæfte op og være uretmæssigt utilfreds, så
havde folk nok behandlet dig anderledes.

--
mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879



Nicolai (12-05-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 12-05-05 13:29


"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> wrote in message
news:42834a14$0$79456$14726298@news.sunsite.dk...
> "Nicolai" <gg@roc.dk> wrote in message
> news:AGHge.4932$Fe7.56046@news000.worldonline.dk
> > Hmm, Hvilken ærgerlig måde hentyder du præcist til.??
> > Jeg kan kun konstatere, at der kom ca. 1 seriøst svar på
> > min henvendelse og en masse debat om jeg var tåbe eller
> > idiot, mht om jeg ville have en sådan potte på min bette
> > mc.!
>
> Mit svar var sgu da også seriøst, selvom jeg tilføjede en kommentar om du
> overhovedet vidste hvordan en mindre restriktiv potte kom til at lyde på
en
> 125'er med vario.
>
> > Ellers er det jo ikke et råberør jeg efterlyser, hvilket
> > jeg flere gange har prøvet at præcisere.
> > Jeg søger en potte, der siger lidt mere end ingenting.
> > Skulle jeg nemlig have et råberør/fri udblæsning, var der
> > jo ingen problemer med
> > at bikse noget sammen selv.
>
> Hvis det slet ikke er en potte, men derimod en komplet udstødning du vil
> have, hvad så om du skrev det? Du kalder det selv både en potte og en
> "brællerpotte", selvom du nu siger, at det slet ikke er det du mener.
> Folk kan jo ikke læse dine tanker, når du skriver noget forkert.
>
> Kort sagt: Ævl... Du har ikke præciseret en skid.
>
> > Og hvad folk ellers kører med, er jeg ligeglad med. Det
> > er dog sjældent, at man ser/hører noget, som larmer helt
> > vildt. Det skulle måske lige
> > være en trucker uden div. lydpotter og det larmer jo 30
> > gange så meget.!
> >
> > At folk begynder at myrekneppe, hvad jeg svarer eller
> > skriver kan jeg kun grine lidt af. Jeg er fuldstændig
> > ligeglad med, hvad folk mener om min mc. Jeg søger blot
> > noget hjælp.
>
> Du kan jo bare lade være med at kæfte op og være uretmæssigt utilfreds, så
> havde folk nok behandlet dig anderledes.
>
> --
> mvh. Jacob Larsen
> http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879
>
>

Jeg mener nu ikke at jeg kæfter op, som en hvis anden gør..!

Tja ok, hvis det skal skæres ud i pap, så er udstødningen/potten nu ud i et
på en Innova.!
Er udmærket klar over at der findes forrør/potter til større maskiner.

Men skal vi ikke lukke diskutionen nu, for det fører ingen vegne...

Jeg søger ikke en udstødning mere herinde, spar jer endeligt!

Nicolai



Psycho Cowboy (10-05-2005)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 10-05-05 17:16

Nicolai wrote:

> Jeg søger en specialpotte til min Honda Innova 125ccm.
>
> Det skal bare være en brællerpotte og alt har interesse.
_________________________________________

Undskyld jeg spørger, men hvorfor??
Det er en lille knallertlignende ting på 125ccm, og så vil du have er
larmepotte på? Jeg kan ikke se fidusen i det, og særligt ikke, hvis målet
bare er at komme til at støje.
_________________________________________

> Jeg har flere gange fået sent nogle links, men jeg har endnu ikke
> fundet en side der var
> brugbar..!
_________________________________________

Nu er Innovaer vel ikke det der kører mest af, så var det ikke en idé evt.
at finde en større ged, hvis du vil have effekt / lyd?
Ellers kunne du jo med al respekt prøve dk.fritid.knallert, da vi vel
oprigtig talt er henne i noget knallertlignende køretøj, hvis ikke jeg tager
meget fejl?

Ellers hvad med protuna.dk, har de ikke noget der kan passe ?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600
http://dfmc.dk/234



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408878
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste