/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Kørsel uden omdysning
Fra : Lars B


Dato : 10-05-05 12:59

Hej,

Jeg er ved at bestille en bedre udstødning til min Yamaha SZR660, da den
originale er lige lovligt stor og grim. Men når nu jeg er i gang med at
bestille ting hjem fra udlandet, tænkte jeg også på at få mig et performance
luftfilter. Begge dele er forholdsvis nemme at montere, men så kommer
spørgsmålet:
Når den skal på rullefelt og omdysses, må jeg så køre den hen til
værkstedet? Jeg mener, tager motoren ikke skade af at køre, når nu den får
mere luft og dermed en noget mere mager blanding?

Mvh,
Lars



 
 
Kenneth Østrup (10-05-2005)
Kommentar
Fra : Kenneth Østrup


Dato : 10-05-05 13:33

Lars B wrote:
> Hej,
>
> Jeg er ved at bestille en bedre udstødning til min Yamaha SZR660, da den
> originale er lige lovligt stor og grim. Men når nu jeg er i gang med at
> bestille ting hjem fra udlandet, tænkte jeg også på at få mig et performance
> luftfilter. Begge dele er forholdsvis nemme at montere, men så kommer
> spørgsmålet:
> Når den skal på rullefelt og omdysses, må jeg så køre den hen til
> værkstedet? Jeg mener, tager motoren ikke skade af at køre, når nu den får
> mere luft og dermed en noget mere mager blanding?
>
> Mvh,
> Lars
>
>

Hej Lars,

Langtidsvarig kørsel kan gøre stor skade på dine cylindre og stempler.
Du kan rissikerer at det/de sætter sig eller du kan brænde hul på et
stempel.

Desuden vil den, afhængigt af blandingsforholdene måske ikke køre særlig
godt, og hvis den kører for magert vil den først trække i højere
omdrejninger.


--
Med venlig hilsen
Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Lars B (10-05-2005)
Kommentar
Fra : Lars B


Dato : 10-05-05 13:42


"Kenneth Østrup" <ksFJERN@skysovs.com> skrev i en meddelelse
news:4280aa4d$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Lars B wrote:
>> Hej,
>>
>> Jeg er ved at bestille en bedre udstødning til min Yamaha SZR660, da den
>> originale er lige lovligt stor og grim. Men når nu jeg er i gang med at
>> bestille ting hjem fra udlandet, tænkte jeg også på at få mig et
>> performance
>> luftfilter. Begge dele er forholdsvis nemme at montere, men så kommer
>> spørgsmålet:
>> Når den skal på rullefelt og omdysses, må jeg så køre den hen til
>> værkstedet? Jeg mener, tager motoren ikke skade af at køre, når nu den
>> får
>> mere luft og dermed en noget mere mager blanding?
>>
>> Mvh,
>> Lars
>>
>>
>
> Hej Lars,
>
> Langtidsvarig kørsel kan gøre stor skade på dine cylindre og stempler.
> Du kan rissikerer at det/de sætter sig eller du kan brænde hul på et
> stempel.
>
> Desuden vil den, afhængigt af blandingsforholdene måske ikke køre særlig
> godt, og hvis den kører for magert vil den først trække i højere
> omdrejninger.
>
>
> --
> Med venlig hilsen
> Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Det er til at leve med, den skal bare haltes ned til det nærmeste rullefelt




Kenneth Østrup (10-05-2005)
Kommentar
Fra : Kenneth Østrup


Dato : 10-05-05 15:16

Lars B wrote:
> "Kenneth Østrup" <ksFJERN@skysovs.com> skrev i en meddelelse
> news:4280aa4d$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
>>Lars B wrote:
>>
>>>Hej,
>>>
>>>Jeg er ved at bestille en bedre udstødning til min Yamaha SZR660, da den
>>>originale er lige lovligt stor og grim. Men når nu jeg er i gang med at
>>>bestille ting hjem fra udlandet, tænkte jeg også på at få mig et
>>>performance
>>>luftfilter. Begge dele er forholdsvis nemme at montere, men så kommer
>>>spørgsmålet:
>>>Når den skal på rullefelt og omdysses, må jeg så køre den hen til
>>>værkstedet? Jeg mener, tager motoren ikke skade af at køre, når nu den
>>>får
>>>mere luft og dermed en noget mere mager blanding?
>>>
>>>Mvh,
>>>Lars
>>>
>>>
>>
>>Hej Lars,
>>
>>Langtidsvarig kørsel kan gøre stor skade på dine cylindre og stempler.
>>Du kan rissikerer at det/de sætter sig eller du kan brænde hul på et
>>stempel.
>>
>>Desuden vil den, afhængigt af blandingsforholdene måske ikke køre særlig
>>godt, og hvis den kører for magert vil den først trække i højere
>>omdrejninger.
>>
>>
>>--
>>Med venlig hilsen
>>Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
>
>
> Det er til at leve med, den skal bare haltes ned til det nærmeste rullefelt
>
>
>

Ja det er jo det

--
Med venlig hilsen
Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408878
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste