Til jer der har GS500 en lille gave...
Fra : Ukendt

Dato : 08-05-05 21:39

Fandt da lige en haynes til den på nettet )

http://84.41.135.40/wph/GS500E.rar

Mvh
Morten

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 09-05-05 07:42

Juel skrev:
> Fandt da lige en haynes til den på nettet )

Ak ak, og så kun 3 uger efter jeg havde købt den :)

Men tak alligevel :)

Mvh Peter, Odense

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-05 07:51

> Ak ak, og så kun 3 uger efter jeg havde købt den :)
>
> Men tak alligevel :)

Hehe sorry, har ikke haft brug for den før, så har ikke ledt )
Google fandt den

Mvh
Morten

Fra : Dr.Enduro

Dato : 09-05-05 08:13

Juel wrote:

> Hehe sorry, har ikke haft brug for den før, så har ikke ledt )
> Google fandt den

Må jeg spørge, hvad du googlede efter?

--

Hilsen Jan

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-05 08:18

> Må jeg spørge, hvad du googlede efter?

ja da..

gs500e manual

Så kommer linket www.askanowner.com/qa/browseanswers.
asp?guid=&sid=1&uid=1908&lid=18352

Mvh
Morten

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 09-05-05 21:10

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> ja da..

> [...]
Hm - det ska åbenbart være let for at jeg ikke ka finde det
Men den erved at tikke ind nu - tak !

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller