Trimning af "dyret"
Fra : Martin Pedersen

Dato : 08-05-05 12:43

Hello til alle Jer som hopper rundt på de forskellige tråde herinde...
- Når jeg har lagt et tråd ind, plejer der at være hurtige og forskellige
respons og derved er svaret eller problemet blevet løst hurtigt...og TAK
for det !!!

- Nu mangler jeg Jeres erfaring med at må MC på rullefelt og samtidig et
sted hvor de kan stille motoren aå den står 100 % nøjagtig og det skal
helst være et sted i Jylland da jeg bor i Nordjylland og skal frem og
tilbage efter det...
Så kender du et sted og evt. prisleje vil jeg gerne høre din mening. På
forhånd TAK - og go´sommer...

Mvh
Martin Pedersen
kingofkawasaki@yahoo.dk
www.zx10.webbyen.dk

Fra : Tue

Dato : 08-05-05 12:54

On Sun, 8 May 2005 11:43:09 +0000 (UTC), Martin Pedersen wrote:

> [...]
> tilbage efter det...
> Så kender du et sted og evt. prisleje vil jeg gerne høre din mening. På

Jeg skal selv have min SV'er på rullefelt og justeret snart. Jeg har fået
anbefalt www.mc-hospitalet.dk og www.rydbergsmc.dk. MC-hospitalets
rullefelt var i stykker for 14 dage siden, ved ikke om han har fået det
lavet.

--
Tue
SV650S

Fra : S.G

Dato : 08-05-05 13:51

glem rydbjerg og tag op til Henning!

Fra : Inge Johnsen

Dato : 08-05-05 18:05

"S.G" <msg1979FJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
> glem rydbjerg og tag op til Henning!

Hvad er der galt med rydberg? jeg har ellers fået anbefalet dem af flere...
skal selv derop i morgen og have min stillet.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 09-05-05 21:40

Inge Johnsen wrote:
> "S.G" <msg1979FJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er der galt med rydberg? jeg har ellers fået anbefalet dem af flere...
> skal selv derop i morgen og have min stillet.

Jeg tror der er flere grunde til at S.G skriver sådant.
1) han "ved" hvem Henning er
2) Henning er enthusiast hvilket angiveligt præger hans arbejde (= godt)
3) Han her Factory rulle felt - med bremse, giver angiveligt bedre
målinger (der er ikke mange af disse rullefelter herhjemme)
4) Hvis man har suzuki har Henning grejerne til at justere std. cpu'en
(så sparer du en PC, PCIII) - og det selv om han angiveligt hader suzuki

Derfor tror jeg han anbefaler MC-hospitalet :-?

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet