mestersvinger.dk kursus - kan varmt anbefa~
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 07-05-05 18:27

Hej gruppe,

Jeg var på en kursus hos dem idag og må indrømme at det absolut var de
2150,- værd som sådan en dag koster.
Har lært meget om min cykel og hvad den og jeg kan sammen (og hvad vi
absolut ikke kan sammen)...

Jeg kom hel hjem og min cykel ikke med nye skader, desværre havde vi et
styrt på banen, men heldigvis ingen person skader og det var jo meget godt.

Og der er noget både for dem som vil køre langsomt og dem som KAN finde
ud af at køre stærkt, jeg troede jeg kunne blev blev klogere efter en
tur i grøften, så jeg tog et langsommere hold bag efter, og her var jeg
helt tryk selvom der alligevel var fart på :)

Så hvis du gerne vil lære at svinge bedre, så kig på
www.mestersvinger.dk - det kan anbefales!

Pas på jer selv (og jeres cykler...)

/Thomas

Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 08-05-05 19:03

Hej Thomas.
Det glæder mig du havde en god oplevelse.
Jeg er selv lige kommet hjem fra et "kursus" i Poznan i Polen.
Vi havde absolut en kanon tur med 25 - 30 gr. varme. (tre aftener i t-shirt
på torvecafeerne)
2 dage fra 08.00 til 17.00 og sidste dag fra 08.00 til 14.00 på banen.
Pris 3500 incl. 4 dages hotelophold og parkeringskælder.
www.dinvenbike.com stod for turen.
Det kan absolut anbefales, uanset hvor hård/blød man er.
Der er altid et hold der passer ens formåen.
m.v.h. Ervin
YZF1000R Thunderace (Nu med meget slidte dæk)