pas på jeres MC'er
Fra : Bo-gsxR

Dato : 07-05-05 09:12

Jeg har haft min mc stående i kun 4 dage...
Så opdager jeg fredag morgen, at min højre
bremseskive ligner et "S"!! Nogen har forsøgt at
klippe skivelåsen over. Det er heldigvis mislykket
og jeg har stadig min mc! Men forskærmen
og skiven er ødelagt - Ny skive ca. 2500 og skærmen
aner jeg sku ikk hvad koster.
Hvis bare idioterne også havde opdaget at der sad en stor fed
brambus kæde på baghjulet havde de sgu nok lade være med at forsøge.
Men af frygt for de vender tilbage med noget der kan klare låsene, flytter
jeg kværnen. Så den aldrig vil overnatte udendørs igen!

jeg ved ikk om det blot er et tilfældigt forsøg(af nogle der lige... havde
en boltsaks i baglommen) eller det er nogle i miljøet som har set mc'en.
(((

Bo

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-05-05 09:22

Bo-gsxR wrote:
> [...]
> Så opdager jeg fredag morgen, at min højre
> bremseskive ligner et "S"!! Nogen har forsøgt at
> klippe skivelåsen over. Det er heldigvis mislykket

Så er man da vågen!

goto www.ebaymotors.de

> [...]
> en boltsaks i baglommen) eller det er nogle i miljøet som har set mc'en.

Eller en bilfuld "feststemte" rødder i en "veludstyret" kadett.

--
vh
Torben

Fra : Pizzabager

Dato : 07-05-05 13:36

> [...]
> en boltsaks i baglommen) eller det er nogle i miljøet som har set mc'en.

Ja de har jo ikke været proffer.. så havde den været væk, tror bare det var
nogen rødder der prøvede.. men godt det ikke lykkes..
alarm kunne være en ide her.. mod proffer virke den ikke, men mod unge
drenge, er den okay..

Kasper

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 08-05-05 20:07

Hej Bo.
Særlig Suzuki er eftertragtet, da hujl, forgaffel, greb osv kan bruges til
Harlyér.

Thomas