Tulstrup-MC
Fra : Denise

Dato : 05-05-05 18:56

Hej alle
Er der nogle herfra der skal op til Tulstrup-MC på lørdag ? (Hillerød)
www.tulstrup-mc.dk

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-05-05 09:18

Denise wrote:
> Hej alle
> Er der nogle herfra der skal op til Tulstrup-MC på lørdag ? (Hillerød)
> www.tulstrup-mc.dk

Njaeh - jeg burde vel - har ca. 6km til dem. Men sidste gang jeg var der
til åbent hus (nok 7 år siden), rendte et af stammedlemmerne rundt med
en 11kg gasflaske med brænder, og forsøgte at sætte ild til vennerne i
en kæmpe koger :-/ . Det trækker lidt ned i min bog at den slags sker
når der er gæster.

Derudover trækker livet som ligusterfascist, så jeg skal anlægge terasse.

--
vh
Torben

Fra : Denise

Dato : 06-05-05 11:44

Torben Scheel wrote:

> [...]
> rundt med en 11kg gasflaske med brænder, og forsøgte at sætte ild til
> vennerne i en kæmpe koger :-/ . Det trækker lidt ned i min bog at den

Tak skal du have, det lyder ellers spændende

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-05-05 13:34

Denise wrote:

> Tak skal du have, det lyder ellers spændende

Nu skal du ikke lade dig skræmme væk af den slags - det er som sagt
længe siden, og det var umiddelbart kun ham der var udenfor pædagogisk
rækkevidde.

--
vh
Torben

Fra : Denise

Dato : 06-05-05 14:13

Torben Scheel wrote:

> Nu skal du ikke lade dig skræmme væk af den slags - det er som sagt
> længe siden, og det var umiddelbart kun ham der var udenfor pædagogisk
> rækkevidde.

He he, nej jeg er nu heller ikke så let at skræmme, der er altid nogle
kvajpander ind imellem
Det der skræmmer mig mest er at køre hjem i øsregnvejr i mørke, når man ikke
kan se en brik.

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-05-05 18:17

Denise wrote:

> He he, nej jeg er nu heller ikke så let at skræmme, der er altid nogle
> kvajpander ind imellem

Jeg _har_ fornemmet at du ikke er så let at kyse. Det var mest så andre
potentielle deltagere ikke blev væk pga. det.

> Det der skræmmer mig mest er at køre hjem i øsregnvejr i mørke, når man ikke
> kan se en brik.

Har du ingen forlygte / intet telt? Der er nu ikke så langt til
nærmeste gadelygte - bare følg vejen til Gadevang, derefter er der lys
ind til Hillerød - derfra kan du nok klare dig selv Husk at vinke -
jeg bor på ruten.

Fra : Denise

Dato : 06-05-05 19:43

Torben Scheel wrote:

> [...]
> nærmeste gadelygte - bare følg vejen til Gadevang, derefter er der lys
> ind til Hillerød - derfra kan du nok klare dig selv Husk at vinke

Jeg er ikke gammel nok til at sove ude om natten, så jeg kører skam hjem
igen.
Kørte fra Slangerup over Frederikssundsvej i bælmørke og øsregnvejr her den
13 april, det glemmer jeg _aldrig_ . Jeg kunne intet se og måtte køre tæt
bag ved en bil efter hans baglygter, for jeg kunne overhovedet ikke se
vejen. Nogle gange måtte jeg køre med hjelmen halvt åben. Og for at det ikke
skal være løgn kørte jeg også forkert og skulle vende på en mørk smal vej på
må og få
Så at jeg sidder her i dag er et rent lykketræf. Så forlygte jo, men ingen v
isker
Skal nok vinke

--
Hilsen Denise