Vedr. udstødning
Fra : Thomas Seehausen

Dato : 05-05-05 17:07

Hej
Her engang i næste uge skal jeg have sat ny udstødning på motorcyklen og
skal selvfølgeligt derfor have omdyset den. Dertil vil jeg så gerne vide, om
der er andre ting, der vil være hensigtsmæssigt at sætte på samtidig (skal
siges jeg ingenting ved om emnet). Her tænkes specielt på ting, der vil
kunne give et par ekstra HK (f.eks. oliefilter)

Håber ikke det er et dumt spørgsmål
MVH Thomas

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-05-05 19:04

Thomas Seehausen wrote:
> [...]
> siges jeg ingenting ved om emnet). Her tænkes specielt på ting, der vil
> kunne give et par ekstra HK (f.eks. oliefilter)

Oliefilter ved jeg ikke om vil give flere heste, men hvis det er tiden
så skift det, koster jo heller ikke alverden.

Men jeg synes du skal få kontrolleret tændrør og luftfilter, hvis det
ikke er skiftet inden for den senere tid.
Det er noget af det der kan stjæle heste hvis det ikke er ok.

Tjeck også din kæde, hvis den ikke er ok, kan den også fjerne dine
hypper

Nu ved jeg ikke hvor gammel din cykel er, men hvis den har nogle år på
bagen, så tjeck lige indsugningsgummierne også, hvis du er utætte er det
træls.

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Thomas Seehausen

Dato : 05-05-05 19:26

Tror spørgsmålet blev misforstået . Mit spørgsmål går på, om der er andre
ting på en motorcykel, der er forholdsvis billige, men hvor det vil være
nødvendigt med en omdysning for at få dem monteret. Overvejer man at få
sådanne monteret senere skal man jo så betale for omdysning igen (kan være
jeg helt har misforstået det, for er faktisk ikke helt klar over hvad en
omdysning er...)

Fra : Jacob Larsen

Dato : 05-05-05 20:20

"Thomas Seehausen" <seehausen@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> siges jeg ingenting ved om emnet). Her tænkes specielt på
> ting, der vil kunne give et par ekstra HK (f.eks.

Hvad med dit luftfilter? Sådan et sportsfilter med større gennemgang kunne
du jo sætte på.

--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879