Så er der valgt mc
Fra : j?rgen pedersen

Dato : 04-05-05 19:27

Hej

Nu har den gamle jyde på 59, der ikke kunde finde ud af om 535
Viragoen skulle udskiftes med en SV 650 eller en GSF 650, truffet sit
valg.
Det blev en sort GSF 650 S K5, som skal afhentes hos forhandleren på
fredag.

NB. tak for de mange gode indlæg. (èt af dem beskrev, at det ville
være sejt hvis bedstefar kom på en SV 650 - men så sej var han
ikke)

hilsen
Jørgen

Fra : Anders Houmark

Dato : 04-05-05 19:40

j?rgen pedersen wrote:
> [...]
>
> NB. tak for de mange gode indlæg. (èt af dem beskrev, at det ville
> være sejt hvis bedstefar kom på en SV 650 - men så sej var han

Hej Jørgen
Tillykke med den nye motorcykel.. Den er sguda også fin og signalere da ikke
noget "her kommer bedstefar".

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Michal

Dato : 04-05-05 19:38

On 4 May 2005 11:26:44 -0700, j?rgen pedersen wrote:

> [...]
>
> NB. tak for de mange gode indlæg. (èt af dem beskrev, at det ville
> være sejt hvis bedstefar kom på en SV 650 - men så sej var han

Tillykke med valget. Vi har lige været ude og hente vores nye maskine idag.
Se tråden ( Så fik vi den nye maskine )

Pas nu på bilerne der ude.

Michal

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-05-05 21:18

jorgenlundgaard@ofir.dk (j?rgen pedersen) writes:

> Det blev en sort GSF 650 S K5, som skal afhentes hos forhandleren på
> fredag.

Cool - tillykke med Banditten. Gid at du må finde lige så meget glæde
ved den som jeg finder ved min Bandit. Gode råd og så videre omkring
Banditten er vi flere der er gode til her i gruppen, så bare sig til.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 05-05-05 05:53

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> wrote:

> [...]

Tillykke med den. Jeg kørte selv bandit indtil nogle måneder siden. Det
er en fino cykel...

/Anna

--
Anna M. Andersen
Ducati Monster 1000

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 05-05-05 08:03

j?rgen pedersen wrote:
> [...]
>
> NB. tak for de mange gode indlæg. (èt af dem beskrev, at det ville
> være sejt hvis bedstefar kom på en SV 650 - men så sej var han

Stort tillykke med banditten

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-05-05 14:44

Tillykke med den. Den skal du nok blive glad for.

Det med alderen er ingen hindring. Min far er også 59 og købte sidste år en
VFR750 proarm, som afløser for hans XJ600.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 08-05-05 14:32

j?rgen pedersen wrote:
> [...]
> valg.
> Det blev en sort GSF 650 S K5, som skal afhentes hos forhandleren på

Tillykke med valget, og rigtig god fornøjelse med den!

BT's motorsektion i går, lørdag, har en omtale af modellen, og kalder
den 'et godt valg til den første "store" motorcykel'!

--
Armand.