MC-Overtræk/Garage
Fra : Michal

Dato : 02-05-05 22:05

Jeg har spurgt før om en MC-garage, og blev henvist til Louis. Fik også
bestilt en, men den var ikke hjemme
Så nu har jeg kig på disse 2 her.
http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?products_id=152
http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?products_id=736

Jeg er bare i tvivl om hvilken der er bedst. Og jeg skulle gerne kunne nå
og få den tilsendt til Sjælland (Kbh-Området) så jeg har den Onsdag.
Hvorfor Onsdag?
Ja det var et godt spørgsmål
Der får jeg min Helt nye Suzuki GS 500F
Og den skal desværre stå uden for Så der for vil jeg gerne nå og få fat
i en garage til den.

Michal

Fra : Ronni Jensen

Dato : 03-05-05 07:19

> [...]
> Ja det var et godt spørgsmål
> Der får jeg min Helt nye Suzuki GS 500F
> Og den skal desværre stå uden for Så der for vil jeg gerne nå og

Jeg var lige ved at sige, du kan sagtens låne min Held indtil du får fundet
den du gerne vil have, men jeg fræser mod Jylland idag lige efter arbejde,
så det bliver nok lidt svært :/

Andre der skal samme vej? - afgang fra Kbh kl. 15:00, så smid en mail :)

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Ole Hansen

Dato : 03-05-05 07:14

Michal wrote:

> [...]
>
> Jeg er bare i tvivl om hvilken der er bedst. Og jeg skulle gerne kunne nå
> og få den tilsendt til Sjælland (Kbh-Området) så jeg har den Onsdag.

Tjah.. Jeg har en model, der minder meget om den første - og den
fungerer da fint. Hvis jeg skulle vælge udfra beskrivelserne, ville det
være den sidste. Den kan holde til noget varme og har en fin overflade
indvendigt..

--
Ole Hansen