Kawa-grøn hjelm
Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 02-05-05 14:34

Hej

Er der nogen af jer som kan hjælpe mig med at finde en dejlig
Kawa-grøn hjelm? Jeg synes ikke min AGV Agostini-replica gør sig på
den hidsige zx6r

Jeg har fundet frem til at Shoei har en model:

http://www.powersports.ca/images/helmets/shoei/rf1000_med/xr_1_voltage_tc4_xl.jpg

Men kender I til andre?

PS. Det er ikke kun luksus - AGVen er vist så slidt som den kan
være... Og har været i jorden et par gange eller mere :-/

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-05-05 15:34

jesper@FJERNveloce.dk writes:

> Er der nogen af jer som kan hjælpe mig med at finde en dejlig
> Kawa-grøn hjelm? Jeg synes ikke min AGV Agostini-replica gør sig på
> den hidsige zx6r

Du kan ikke leve uden denne:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=14785&item=4547225941&rd=1&ssPageName=WD2V

Jeg ved ikke om den kan findes billigere andre steder, men en Nakano
replica er det eneste rigtige.

--
Mikkel | Compared to system administration,
motortosse.dk | being cursed forever is a step up.

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 03-05-05 07:36

Mikkel Christensen <mikkel.christensen@gmail.com> writes:
> Jeg ved ikke om den kan findes billigere andre steder, men en Nakano
> replica er det eneste rigtige.

Ja - det kan der være noget om... Havde haft kig på den - måske gør
den sig bedre i virkeligheden, end på billeder...

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-05 16:10

<jesper@FJERNveloce.dk> wrote

> Hej
>
> Er der nogen af jer som kan hjælpe mig med at finde en dejlig
> Kawa-grøn hjelm? Jeg synes ikke min AGV Agostini-replica gør sig på
> den hidsige zx6r

http://www.ammotor.dk/shark/index.php?page=front

se nede i højre hjørne

--
Søren B.

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 03-05-05 07:34

"Søren B." <sorenbatadslhomedotdk> writes:
> <jesper@FJERNveloce.dk> wrote
> http://www.ammotor.dk/shark/index.php?page=front
>
> se nede i højre hjørne

Ja - den ser fin ud - tak!

Fra : Ronni

Dato : 03-05-05 07:51

jesper@FJERNveloce.dk wrote:

> Er der nogen af jer som kan hjælpe mig med at finde en dejlig
> Kawa-grøn hjelm? Jeg synes ikke min AGV Agostini-replica gør sig på
> den hidsige zx6r

Stevens MC har en kawa-grøn Arai hjemme - pris og model kan jeg ikke
huske, men den er ret fed :)

Fra : Jakob

Dato : 05-05-05 18:15

jesper@FJERNveloce.dk wrote:

> http://www.powersports.ca/images/helmets/shoei/rf1000_med/xr_1_voltage_tc4_xl.jpg
>
> Men kender I til andre?

Jeg har en Shoei RX 1000 Voltage - og hvis jeg var dig ville jeg finde
en anden, da der ikke er nogen polstring ud for ørene... Der er
selvfølgeligt meget rart at ens øre ikke bliver mast, men jeg har aldrig
kørt med en hjelm med så meget støj. Så hvis du ikke kører med propper
_hver_ gang, så find en anden..

--
Jakob, 748SP

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 06-05-05 08:09

Hej Jakob!

Jakob <usernet@gertz.net> writes:
> [...]
> selvfølgeligt meget rart at ens øre ikke bliver mast, men jeg har
> aldrig kørt med en hjelm med så meget støj. Så hvis du ikke kører med

OK - det var da en vigtig information Jeg kører godt nok med
propper "næsten" altid... Jeg regner med at tage til Tyskland (Hein
Gericke, Louis og Polo) imorgen, så må vi se hvad de har i Kiel...