hvad er prisen (kawasaki gpz 500s)
Fra : Peter Hasselby

Dato : 30-04-05 19:44

Går og overvejer om jeg skal sætte mc'en til salg for at finde noget
større.. Men det kommer dog an på hvad jeg kan få for den! Hvad vil være en
rimelig pris?

Kawasaki GPZ 500S
Årgang 1989
km. 90.000

Den har Jet-kit, muzzy 2i1 komplet udstødning, KN-filter..

Til denne sæson
nye dæk
ny forskive, samt klodser
kaliber overhalet og bremsestempel skiftet

Til sidste sæson
motor og kaburator justeret
rullet og omdysset
nyt kædekit

alle reperationer foretaget af midtfyns mc

Generelt pæn, har dog en mindre skade bagpå og drypper lidt olie. Ellers er
den velholdt og kører rigtig godt.. God begynder mc, der sagtens kan give
udfordringer.

cyklen og omfanget af skaden kan ses på
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1001

hvad er sådan en værd???

Fra : Anton C. Hansen

Dato : 01-05-05 04:55

Peter Hasselby wrote:

> [...]

> den velholdt og kører rigtig godt.. God begynder mc, der sagtens kan give

Hej Peter.
Jeg fik lige set at det er min gamle cykel. Hvordan går det med den?
Hvordan har den fået den skade bagpå?
Med venlig hilsen
Chancen
(Anton Hansen)
Suzuki SV650S
MZ TS150

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 01-05-05 08:50

"Peter Hasselby" <spam@spam.com> skrev i en meddelelse
> Går og overvejer om jeg skal sætte mc'en til salg for at finde noget
> større.. Men det kommer dog an på hvad jeg kan få for den! Hvad vil være
> [...]
Den har godtnok gået langt :)
En rimelig cykel fra 90-91 med det halve på tælleren koster vel 30-35.000,

din kommer næppe over 27.000 ?

Mvh Thomas

Fra : Peter Hasselby

Dato : 01-05-05 09:16

Den har det ok,, bortset fra det kosmetiske bagpå.. Var så flink og lade en
kammerat prøve den, ved ikke hvad han lavede.. Vil tro at han slap koblingen
i et ryk, hvor efter han hang efter den på baghjul og lagde den ind i en
hæk....

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 01-05-05 10:45

> [...]
> en kammerat prøve den, ved ikke hvad han lavede.. Vil tro at han slap
> koblingen i et ryk, hvor efter han hang efter den på baghjul og lagde den

OKay. Tror bare at de fleste vil blive skræmt af KM-tælleren der står på
90.000km!
En med det halve koster jo ikke dobbelt så meget :)

Thomas

Fra : Peter Hasselby

Dato : 01-05-05 14:21

Man kan hente en reserve cykel i tyskland til 500euro med en motor der har
gået 50000km..

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 01-05-05 19:51

> Man kan hente en reserve cykel i tyskland til 500euro med en motor der har
> gået 50000km..

Så er den generelle stand af cyklen heller ikke ret god. Jeg søgte og søgte
sidste og, og hentede en i en rimelig stand.
Den kostede mig 1000 euro!, og den var blandt de billigste.

Problemet er bare, at folk ikke gider skrue så meget, og derfor er det
"billigere" at købe
en cykel med få km, og give lidt mere, end det er at købe din billigt, og
finde en billig reservecykel, for at
bruge en bondegård i mekanikerløn..

Mvh THomas