Nye EUregler
Fra : S.G

Dato : 29-04-05 08:13

Jeg er igang med at overbevise en makker om, at hans IKKE indreggede mc, der
heller ikke har være indregget i et EU land før, IKKE kan indregges efter
1.juli (eller hvornår var det?)
Er der en der lige smider et link så jeg kan underbygge det :)

Fra : Jan Bachman

Dato : 29-04-05 07:24

On 29 Apr 2005 08:13:07 +0100, "S.G" <msg1979FJERN@gmail.com> wrote:

> [...]
>1.juli (eller hvornår var det?)
>Er der en der lige smider et link så jeg kan underbygge det :)

Jeg har ikke noget link, men så vidt jeg er orienteret, så behøver
cyklen ikke have været indregistreret i et EU-land tidligere. Et
hvilketsomhelst land er OK, så længe man kan fremvise papirerne.
Dvs. har din makker f.eks. hentet en brugt Harley på den anden side af
atlanten, så har han ikke travlt.

/Jan

Fra : Moller

Dato : 29-04-05 08:50

S.G wrote:
> [...]
> 1.juli (eller hvornår var det?)
> Er der en der lige smider et link så jeg kan underbygge det :)

   Tjaaa... det jo kun hvis den ikke overholder Euro2 reglerne ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Squish