nøøøiiiiiii
Fra : Aragorn25

Dato : 28-04-05 17:07

nøøøiiiiiiii jeg så lige een Yamaha Majesty 250 fra 2002, til 25.000kr
I DBA.dk
Det kom i avisen idag, jeg ringer kl 09.21 og den er solgt allerede!!!

Jeg har kun een ting at sige: WWWUUUUUAAAHHH!!!!
Denn ville jeg gerne ha

Hygge folkens
Mvh
Dennis

Fra : K

Dato : 28-04-05 17:50

"Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> nøøøiiiiiiii jeg så lige een Yamaha Majesty 250 fra 2002, til 25.000kr I
> DBA.dk
> Det kom i avisen idag, jeg ringer kl 09.21 og den er solgt allerede!!!

Nu vælter svarene muligvis snart ind om at du istedet
kan købe folks aflagte Geely Boss ....gnæk gnæk

Fra : Aragorn25

Dato : 28-04-05 18:43

nu stod der at nyprisen var 92000kr i annoncen, det koster en geely ikke jo

Fra : Non-Desperado

Dato : 30-04-05 09:36

"Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> skrev:

>nu stod der at nyprisen var 92000kr i annoncen, det koster en geely ikke jo

Det gjorde Yamaha'en vel heller ikke ?
- -
Non-Desperado

BØRNEPORNOGRAFI, Schlagermusik & selvbestaltede
netbetjente burde meldes til politiet.